raar nieuws, algemeen bericht van mij.

gister pas nog pretecho gehad.. en mijn kleine is nu 38 cm en net 1000 gram... bevallen lijkt nog zo ver, maar nu ik dit lees.. pfff
wel gefeliciteerd en ga natuurlijk flink voor die kleine vechtertje van je duimen!!!

Jemig meis! Ten eerste natuurlijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Lisa. Wat een mooie naam!
Maar wat een heftig verhaal..... zo snel en op deze manier...
Ik heb inderdaad ook gelezen dat meisjes vechtertjes zijn!
We gaan met z'n allen heel hard duimen voor jullie!
En jij en je man heel veel sterkte komende tijd!

Dikke knuffel!

Uiteraard gefeliciteerd maar ik wil jullie ook veel sterkte wensen. Dit is niet zoals je het je had voorgesteld! Ik hoop dat alles goed blijft gaan en jullie toch ook al kunnen genieten van jullie mooie meisje!

Ook al zal het 'echte' genieten nog even op zich laten wachten, toch gefeliciteerd met jullie kleine wonder! Zo te lezen is het een vechtertje, dus ik hoop dat jullie haar heel snel mee kunnen nemen naar huis.
Heftig verhaal, iedereen weet dat het kan gebeuren maar toch schrik je wel even als je het leest. Sterkte en succes de komende tijd, het komt vast allemaal goed!

Ahh wat een leuke einde, veel meegemaakt maar het is goed afgelopen!!! Geniet van je kleine prinsesje, gefeliciteeeeeerdddd!!!!!! Heb donderdag 3d echo, dan pas hoor ik hoe lang ze is. En hoeveel ze weegt, ben benieuwd.. Kan niet wachten tot ik haar in mn armen mag houden :( krijgen we ook nog fotos te zien??

berichtje van een maart mama...

Respect voor je zeg....mijn 1e was er ook met 31 weken. Laat over je heenkomen, probeer van het buidelen te genieten en heb vertrouwen in Lisa. Schrik niet te erg van een terugval dat hebben ze (bijna) allemaal. Het komt vast goed, helemaal omdat ze nu al van de beademing af is (dat is echt goed nieuws!) Ga uit van 11 weken blijven, maar vaak mogen ze stiekem toch eerder naar huis. Maak veel foto's enzo later is het fijn om af en toe (met Lisa) terug te kijken!

Sterkte en toch ook zeker genieten!

Groetjes Fee

Wat een verhaal, ik krijg er kippenvel van! Allereerst gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Lisa, mooie naam! Hopelijk gaat alles goed en mogen jullie snel naar huis. Ik wens jullie veel geluk en ik hoop dat je alle drama's achter je kunt laten en lekker kunt genieten met z'n drietjes. Sterkte!

Terug
Bovenaan