Raar vol gevoel

Ik heb sinds gisteren een raar vol gevoel van binnen (buik he!) Dit had ik volgens mij ook bij mijn vorige zwangerschappen. Dus ik hoop dat het raak is. Maar het zou volgens mij wel erg snel na de eisprong zijn want die was als het goed is de17e/18e.

Maar je weet maar nooit.

Hebben nog meer dit gehad??

Beppie

Hoi Beppie,

Ik herken dit.
Als het goed is had ik afgelopen weekend mijn eisprong.
Al vanaf dat moment heb ik een raar gevoel in mijn buik.
Mijn buik is ook wat harder en boller.
(het liefste loop ik de hele dag met de knoop van mijn broek  los. hahahaha)
Mijn borsten zijn ook wat gevoeliger.
Ik hoop dat ik zwanger ben.
Maar ja, ik kan nog niet testen, want ik moet volgende week pas ongesteld worden.
Het ene moment weet ik zeker dat ik zwanger ben en het andere moment weer niet.
Dan denk ik, ik ga ervan uit dat het niet zo is. maar ik twijfel toch.
Ik hoop het.

Veel liefs van Nathalie.

hoi   meiden,

Ik herken het ook heb er ook al lat van sinds week van de eisprong en voel me ook echt zwanger! maar soms ook weer niet ach weet niet maar voelt wel zo!!
wat leuk nog paar meiden met precies hetzelfde.

houden we elkaar op de hoogte?
mijn nod is donderdag....nog 6 daagjes

liefs

heej meiden,

ook ik heb dat rare volle gevoel al vanaf afgelopen zondag, en vandaag is mijn NOD, maar nog steeds geen RD te bekennen. Ik   ken dit niet van mijn lichaam, altijd strikt 28 dagen geweest en de dag is al bijna om en nog steeds geen RD, maar ook geen positieve test....Heb de hoop nog niet opgegeven maar ergens achter in mijn gedachten ben ik al naar ronde 4....

xxx

He hoi allemaal laten we hopen dat het bij ons allemaal goed gaat he! Raar he dat volle gevoel ik moet ook steeds plassen heel irrie.

Maar wat had ik net weer op het toilet slijm. En nu denk ik weer zou het toch een late eisprong zijn dat ik zo'n raar gevoel in de buik heb. Zit wel al in ronde 7 en heb dit nog nooit gehad. Ik ben alleen bang dat het weer niets is. Had deze maand pillen van de dokter om mijn ongi weer op regel te krijgen volgens hem is het direct daarna je cycles weer gewoon dus dat zou 28 dagen zijn maar nu twijfel ik weer door dat kloterige slijm want dat had ik niet rond de 14e dag. Wel rond de 10e dag en dus vanaf toen om de 3 dagen aan de klus dus vanavond ook nog maar weer een keer denk ik je weet maar nooit.

Ga jij vanavond dan ook testen??? Laat het even weten he!!

Laten we lekker blijven kletsen op deze site

Groetjes Beppie

zeker spannend nathalie!!! Ik zal erg voor je duimen voor allemaal trouwens!!!

Ik zou het heel leuk vinden om als het zo mocht zijn om het dan op oudjaarsavond aan mijn ouders te vertellen. Dat is voor ons namelijk zowiezo al een speciale dag want dan is onze oudste jarig!!! zo zou de dag nog eens extra speciaal worden dit jaar.

ik hoop ook hier lekker mee te blijven kletsen vind het hier ook leuk met allemaal meiden die precies hetzelfd ervaren.

dikke kusss

Morgenvroeg weer testen.... tussen 7 - 8 uur, moet om 8.00u weer beginnen na 2 weken vakantie :-( maar laat wel iets weten morgenmiddag (ben om 15.15u afgewerkt).

Succes allemaal en als ik jullie niet meer veel spreek: fijne kerstdagen!

Terug
Bovenaan