Raar vol gevoel

Hoeveelste kindje is dat van je dan??? Ik heb al twee nou ik ben gewoonweg vaak te moe om te sexen en voor die tijd was het nog niet zoveel.

Maar goed we zien wel of we genoeg geklust hebben.

Nog 2 daagjes tot nod

wij gaan voor onze eerste spruit,
dat telt ook wel mee denk ik dat wij er nog geen rond hebben lopen,
dus voor de derde, hoe oud zijn je andere kids?

mijn temp was vanmorgen gezakt naar die van voor me ei dus wordt nog ongi in 2006 waarscijnlijk,

liefs iris

Jammer dat je waarschijnlijk ongi gaat worden maar je had het eigenlijk wel al door toch ivm het klussen.

Hier nog steeds niets maar ja nod is ook pas over 2 daagjes.

Mijn kids jongen en meisje zijn 4 en 2 jaar oud dus erg druk allemaal. En nu is het mannetje ook nog ziek.

we hadden ons suf geklust, haha  
maar ben gewoon zo bang dat er iets mis met mij is.. vanwege achtergond van mijn ouders, hebben 10 jaar last gehad van overklaarbare infertiliteit, toen ik pas kwam, en ik heb nu dzelfde ha die mijn moeder toen de tijd had en die dus de hele rompslomp heeft meegemaakt, dus zij begreep mijn zorgen wel, en dat is fijn ben ik voor april nog niet zwanger word ik doorgestuurd,

maar hoop dat het niet zo er hoeft te komen

quote: beppie123 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-12-2006 09:03:26'));

Ik heb sinds gisteren een raar vol gevoel van binnen (buik he!) Dit had ik volgens mij ook bij mijn vorige zwangerschappen. Dus ik hoop dat het raak is. Maar het zou volgens mij wel erg snel na de eisprong zijn want die was als het goed is de17e/18e.

Maar je weet maar nooit.

Hebben nog meer dit gehad??

Beppie

Hé wat bedoel je precies met een "vol" gevoel? Alsof je te veel hebt gegeten? Want dat heb ik wel al twee dagen maar dan alleen 's avonds. Terwijl ik juist echt niet super veel heb gegeten. Echt vreemd!

Terug
Bovenaan