raar vraagje maar durf niet naar dokter!

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Mijn dochter iris is 08-12-06 geboren,ze hebben toen een knip gezet en die zou genezen zijn na 10 weken maar dat gebeurde dus niet; nu nog steeds niet dus.Er staat nog een halve cm open heb nergens geen last of pijn van maar dit is toch niet normaal!!Kunnen zehier wel iets aan doen want ik vind het wel een vervelend iets voor mijn gevoel dan he!Heeft nog iemand dit meegemaakt?

Groetjes cindy mamma van iris.

hoi,

mijn dochter is 26-12 geboren en ik ben ook ingeknipt.
ik bleef ook nog lang lopen met een open wondje.
idd niet erg groot, maar toch....was toch open.
ik heb toen de verloskundige gebeld en zij heeft toen nog gekeken.
ze zei toen dat het er bij mij hartstikke netjes uit zag en dat ik me niet druk hoefde te maken en anders kon ik altijd nog bellen.

maar na ongeveer 3 a 3,5 maand was het tocg dicht gegaan.

jij loopt er dan al wel heel lang mee.
bel anders je verloskundige nog op en leg het verhaal uit.

het helpt ook door in bed geen onderbroek/string te dragen.
dan kan het wondje "dogen".

succes.

mejon

oh sorry dat "dogen"moet natuurlijk drogen zijn.

hoi
ik ben ook ingeknipt en een redelijke grote knip
maar dit heb ik nooit gehad
wel dat de hechting een beetje tegen trok in het begin maar toen die eruit waren geen last meer gehad hoor
je ziet er niets meer van
groetjes tess

Ik denk dat ik (helaas!) precies weet wat je bedoeld...!
Tenminste, bij mij staat het ook echt een stukje open, alleen is het bij mij geen open wond ofzo (denk bij jou ook niet toch?) maar de twee delen zijn gewoon niet goed aan elkaar gehecht, waardoor er nog een opening is. (volg je me nog?? haha)
Bij mij doet het dus WEL pijn, heb er vooral in het begin heel veel last van gehad. Heb de vk toen laten kijken bij de nacontrole en ze gaf toe dat het verkeerd gehecht was (door haarzelf!). Als ik er last van bleef houden moest het opnieuw gehecht worden, en anders bij een evt volgende bevalling...
Maar ook ik durf niet naar de dokter!! Pffff, vreselijk!
Vond het hechten (thuis, met heel weinig verdoving) echt een hel, moet er niet aan denken!!!
Maar ik zal toch een keer moeten, want ik heb er teveel last van om zo misschien wel mijn hele leven te blijven rond lopen..

Lieve 4dec.
Nou wordt het toch echt tijd om te gaan.
Waarom kaart je het niet aan bij de dokter dat je het doodeng vindt en dat het hechten van toen een erg vervelende ervaring is geweest. Dan kunnen ze daar in ieder geval rekening mee houden.
Ik denk trouwens dat als ze het opnieuw doen dat ze dan wél genoeg verdoving zullen gebruiken hoor.
Groetjes Sil

hoi 4 dec,

Ik snap je angst heel goed,mijn bevalling was een ramp Iris lag veel te hoog,terwijl ik dat zelf al zei want dat voel je gewoon!Maar een 3 dagen voor de bevaling een echo gehad en toen lag ze goed zeiden ze!Nou niet dus,toen ik moest bevallen dus naar het ziekenhuis en had een snelle bevalling van het eerste pijntje totdat iris geboren was heeft maar 8 uur geduurd!Maar hoe!Ze hebben op mijn buik staan duwen en de tang is er aan te pas gekomen ze is er letterlijk uit geduwd en getrokken!Heb vanaf het begin gezegd dat er iets niet klopte met de hechtingen die waren er de volgende dag al weer uit!Maar ze verzekerde mij dat ik me zorgen maakte om niets dus daarom vind ik het nu ook moeilijk om hiermee weg te gaan.Ze vragen weleens wanneer komt de tweede en dan antwoord ik :mag ik eerst even genezen van de eerste en dan lachen want ze denken dat ik een grapje maak maar ze moesten eens weten!Ik ga straks mijn verloskundige maar eens bellen want ik vind dit niet kunnen ik kan niet eens een tampon gebruiken want er zit gewoon een tweede gat ja sorry voor de uitleg hoor maar ik heb echt een ...hekel aan maandverband!
Dus 4 december ikben helemaal geen held maar anders ga ik er nooit meer mee weg enhet wordt hoe langer je wacht alleen maar moeilijker!

Terug
Bovenaan