raar vraagje maar durf niet naar dokter!

Hoi Cindy,
Ik had een heel verhaal getypt...ineens verdwenen!
Ik wilde dus laten weten dat het fijn is dat je serieus genomen bent en dat er wat aan gedaan gaat worden.
Kan me voorstellen dat je wat bang bent voor de narcose, maar ook hier een goede ervaring.
Ik wens je veel succes met de geestelijke voorbereiding.
Sil

Hoi Sil en Debby,

Dat is echt wat ik even wil horen,het is te gek voor woorden maar ben bang dat ik niet meer wakker word,als ik dit nu terug lees denk ik wat ben je een schijterd maar nu je een kindje hebt ben je toch banger voor zulke dingen denk ik.
Maar ik vind jullie echt schatten,dat wou ik even kwijt.
Ik vind het best raar maar heb af en toe al best veel gehad aan jullie raad en opmerkingen ik reageer alleen niet zo vaak.
Toch leuk je kent mekaar niet maar toch ook weer wel een beetje snappen jullie het nog hihi.

Groetjes en bedankt cindy.

He Cindy,

Allereerst, fijn dat ze je gaan helpen en dat ze je serieus nemen. En over die narcose, daar kan ik je ook wel een beetje geruststellen misschien.
Ik ben 3 maanden geleden nog onder narcose geweest. Het valt echt heel erg mee. Bij mij gaven ze het via mijn infuus en nog voordat de anesthesist haar zin kon afmaken ( je wordt nu een beetje dui.....) was ik al weg. Helemaal niet eng hoor. En als je wakker wordt staat er meteen een verpleegster boven je neus om je te helpen en gerust te stellen. De rest van de dag heb ik lekker liggen soezen. Was zo stoned als een garnaal hihi. Maar dat soezen was wel lekker.
Je kunt het ook aangeven aan de anesthesist dat je het eng vindt. Dan helpen ze je er doorheen hoor. gewoon doen

Succes

hoi,

Ik wil alleen even zeggen dat wat jij hebt bij heeeeeel veel vrouwen voorkomt hoor. Mijn verloskundige had me er van te voren al voor gewaarschuwd. En van vriendinnen had ik het ook al gehoord (2). Bij mij zag het er eerst heel mooi uit en pas na weken viel het gat erin zeg maar. Ik heb er geen last van, het is puur een estetisch probleem dus geeeeeeeeen haar aan mijn hoofd dat eraan denkt om er aan te laten opereren, ik ben veel te bang dat ik dan wel pijnlijk littekenweefsel overhoud.
Dus als het bij jou een emotionele kwestie is en je hebt er geen pijn aan, misschien moet je er dan nog eens over nadenken. Misschien scheelt het dan dat je niet de enige bent. En als je het gewoon akelig vindt en toch laat doen dan ben ik heel benieuwd naar je ervaringen!

groetjes Elke

hoi,
lastig dat je eenmaal verstuurde berichtjes niet kunt wijzigen. Ik lees nu pas hoe groot het gat blijkbaar is. Kan me dan wel voorstellen dat je je er niet prettig bij voelt.
 groetjes ELKe

Terug
Bovenaan