raar vraagje maar durf niet naar dokter!

Jeetje meiden, wat een ellende. Vooral als het niet goed gehecht is, toch maar naar de h.a lijkt me (lijkt me ook moeilijk, hoor) maar er mee blijven lopen lijkt me ook geen optie, sterkte meiden!
x Esther

hoi dames,

Nou ik heb de knoop doorgehakt en moet morgen bij mijn huisarts komen.
De verloskundige zei al dat het waarschijnlijk alleen goed komt als het opnieuw gehecht wordt maar ik wacht eerst de huisarts maar eens af.Ik ben benieuwd en kijk er zeer tegenop maar het moet nu onderhand maar is als ik wat eer weet laat ik het jullie weten!

Groetjes cindy

Hoi!

wat goed!! En als je dit vanavond nog leest; ik weet wel dat er een zalf is, om lidteken weefsel tegen te gaan/zachter te maken.
Mss is dat wat??? Succes morgen!!

Groetjes Debby mv B'Elanna

Hoi hoi,

Nou ben bij de dokter geweest en moet volgende week donderdag naar de gynaecoloog(als ik het goed schrijf).Ik kon zelf kiezen welke dus heb degene die bij mijn bevalling was gekozen,dat was een goede.De dokter bleef maar doorzeuren of ik er klachten van had maar ik vind dat het zowieso niet moet kunnen dat er een gat zit.
Ik heb er meer ongemak van dan echt pijn.
Dus nu ben ik weer onzeker en vraag me soms af of ik wel serieus genomen word.
Het kan toch niet zo zijn dat je bevallen bent en dan maar verminkt moet blijven, want zo voelt het wel!
Nu maakt mijn dochter wel veel goed natuurlijk maar ik schaam me nu toch wel een beetje voor mijn onderkantje zeg maar.
En bij het buiten gaan zei de dokter nog van je moet binnenkort wel een afspraak maken voor je uitstrijkje he.Ja daar zit ik nu op te wachten!!

Nou effe stoom afgeblazen hihi.
Groetjes cindy

Da's weer lekker l*llig als je zo behandeld wordt, dan zet je eindelijk de stap..
Maar probeer je hier niks van aan te trekken en wacht af wat de gynecoloog ervan zegt.
Succes
Sil

Hoi dames,

Ben vandaag bij mijn gyn. geweest die ook de bevaling gedaan heeft en heb gelijk alles moeten regelen voor narcose en dergelijke!
Hij vond het te groot om plaatselijk te hechten en nu word ik in november(dan heb ik vakantie) eraan geholpen,was een zeer koude douche want heb nog nooit een narcose gehad en ben er een beetje bang voor.Dit had ik gewoon niet verwacht maarja ik word in ieder geval wel  goed verdoofd hihi.Heb even spijt gehad dat ik ermee weggegaan ben maar ze doen het niet voor niets hij wil het zelfs nog (mooier) maken dan alleen maar dichtmaken.
Laat als het gebeurd is wel wat weten.

Groetjes cindy

Hey Cin,

Wel fijn dat je door hem wel serieus wordt genomen!
En ik weet niet óf het je wat uitmaakt voor je gemoedsrust...

Ik heb verleden jaar voor het eerst een narcose gehad. ik was ook nog nooit opgenomen geweest in héél mijn leven van 32 jaar, in december dus wel, voor de curetage...
Ik was ook zo huiverig er voor, ik scheet 7 kleuren stront mag je weten!
Achteraf is het me 500% meegevallen... zoveel??? zal je denken... JA, zoveel is het me meegevallen!!
Mss helpt het je, en mss ook niet... ik hoop van wel natuurlijk! Want achteraf gezien, heb ik me echt voor niets druk lopen maken.

Je kan je er wel al geestelijk op voorbereiden, nu je de datum al weet.
Probeer zoveel mogelijk van mensen uit je omgeving (die een narcose hebben gehad)    te vragen hoe hun het hebben ervaren.
En dan heb ik het niet over de wild-west verhalen van internet.
Succes!

groetjes Debby

Terug
Bovenaan