raar?

hoi
Iedereen denk dat ik dit keer wel graag een  meisje zou willen   en dat het dit keer een meisje wordt Maar als ik heel eerlijk ben zou ik nog wel een jongen erbij willen !
Is dat nou echt zo raar?
Is dat nou typisch iets van oh je hebt al een jongen dan hoop je nu zeker wel op een meisje Voor mijn eigen gevoel is mijn gezin dan zo klaar met een jongen en een meisje en dat vindt ik eigenlijk geen fijne gedachte Begrijp me niet verkeerd met een dochter zou ik ontzettend blij zijn hoor! Ik heb zo'n gevoel dat het dan bij ons ook echt maar bij 2 kinderen blijft en een 3de zou ook wel hartsikke leuk zijn

liefs mira mv marek en ??

het zijn vooral moeders van meisjes die daar, ook bij mij, van uitgaan. Maar ik zag mezelf altijd als een jongensmamma en zou het fantastisch vinden als er nu nog een jochie kwam en dan nog een meisje. Maar, aangezien de pappa maar twee kinderen wil, zal het wel een meisje zijn. Mijn gevoel zegt al weken dat het een meisje is, hoewel ik nu de hormonen een beetje settelen een beetje ga twijfelen. Anyway, ik kan nu oprecht zeggen dat het me dit keer werkelijk niet uitmaakt.  

Hoi,

Helemaal niet raar hoor!

Ik heb tot op heden geen enkele  voorkeur voor een meid of jongen, het maakt me gewoonweg niet uit!! Een jongensgezin lijkt me prachtig en  een meid zou ook helemaal geweldig zijn, maar een voorkeur?? Nee!!! Het lijkt me beide zo geweldig en dát is de reden van onze kinderwens!

Ik wordt ook erg geirriteerd als mensen tegen me zeggen van:"nu maar hopen op een meid hè??".. Ik zeg dan heel droog dat ik hoop op een gezond kindje! (Omdat het bij ons hiervoor 2 keer is mis gegaan versterkt dit gevoel het alleen maar)

Ik had eerder wel gedacht dat je bij een tweede juist een voorkeur zou hebben, maar je ziet wel. Ik ben net als bij kay helemaal blanco daarin.

Dus hier geen voorkeur hoor!!

Een hele fijne zwangerschap gewenst en laat je niet gek maken door je omgeving.
Dat je een voorkeur hebt wil niet zeggen dat als je het andere geslacht krijgt je minder van je kindje zal houden.. Dán ben je er zo blij mee dat je het voor geen goud meer zou willen omruilen!!

succes!

Esmé mv Kay en ???
(29.3 wk zwanger)

Ow ja,.. vergeet bijna dit;

Vind het ook raar als mensen tegen me zeggen:"Het zal wel je laatste zwangerschap zijn, dus geniet er maar dubbel van"..
wie zegt dat dit mijn laatste zwangerschap zal zijn???????????????????!!!!
Hier is een 3e kruimel echt niet uitgesloten hoor!!

We zien wel wat de toekomst ons brengt

Ik hoor hier niet anders...zucht!!

we hebben een meid en wat het nu word weten we niet, en het maakt ons niks uit.
een meisje erbij lijkt me leuk, en een jongen zal misschien eerst wennen zijn ( ben toch roze en meidenspul gewend nu hahaha) maar dat lijkt ons ook geweldig!

Maar de reactie van andere inderdaad: jullie zullen nu wel een jongen willen.
we hebben niks te willen!!!
het enige wat we willen is een gezond kindje.

de ergste van het stel: schoonvader en zijn vrouw: wij denken echt dat het een jongen word hoor, dat gunnen wij jullie!
nou echt!
ze hebben 4 kleindochters, dus kan me voorstellen dat de eerste stamhouder leuk is maar om dat nu zo te zeggen.

we zullen het wel zien over een weekje of 8.

groetjes Elise mv Merel en  een jongen/meisje?  (32wk)

Mocht het er bij ons ooit nog van komen dat ik zwanger raak van de tweede, dan zou ik ook graag (nog)een jongetje willen.
Toen ik zwanger was van Julian wilde ik graag een meisje, maar nu ik weet hoe het is met een knul (geweldig!), zou ik daar wel 2 van willen!
Ik denk dat het vooral te maken heeft met wat bekend en wat onbekend is...tenminste in mijn geval. Maar idd, je hebt niks te willen en het komt zoals het komt.
Dus, nee, ik vind je niet raar  hoor! Zolang je gezondheid nog boven alles stelt is er toch niks verkeerd aan?

Groetjes,
Ellen mv Julian

Terug
Bovenaan