raar?

Niet raar hoor, je voelt wat je voelt. Toen ik zwanger was van Thom verwachte ik een meisje, omdat ik zelf uit een meisjesgezin kom. Maar het werd dus een jongen en ik ben dolblij met hem. Nu is een jongen bekend terrein en het lijkt me voor Thom leuk een broertje te krijgen. Een meisje  is toch wel weer heel anders en daarom een beetje spannender, al zou ik het ook heerlijk vinden. Of ons gezin na dit kleintje compleet is, daar zijn we nog niet over uit, wat dat betreft maakt mij het ook echt niet uit of we nu een jongen of een meisje krijgen.  Eerst maar eens zien hoe het gaat met nummer twee erbij, een voor een telt voor mij toch het best.
Groetjes Laura mv Thom en ruim 28 wkn zwanger

hallo allemaal
bedankt voor jullie reacties Gek he dat de buitenwereld altijd gelijk klaar staat met zijn mening Hoe stom sommige ook zijn   Net wat esme bv zegt dat mensen voor je gaan beslissen dat dit de laaste keer is of wat annemarie zegt dat het er op neer komt dat je man niet blij is mijn zijn meiden Helaas is het bij iedereen niet veel anders
Mijn man heeft net zoals bij de eerste wel een lichte voorkeur voor een meisje maar dat hebben de jongens bij hun in   de familie allemaal want daar komen   amper meisjes voor en volgens mij hopen ze allemaal de eerste te mogen krijgen hahahaha....
Denk dat mijn lichte voorkeur van een jongen voornamelijk voortkomt uit het feit dat de buitenwereld roept dat ik hoop op een meisje
Maar de opmerking dat je een ruikeluiswens hebt (een jongen en een meisje) Schiet bij mij in het verkeerde keelgat mijn ruikeluiswens is 2 gezonde kinderen!
mira mv marek en hopelijk nog zo'n leuk en gezond kind

Bij de eerste waren mijn man en ik overtuigd dat het een jongen zou worden. We waren dan ook niet echt verbaasd toen dit ook waar bleek te zijn. Bij de 2e zwangerschap wist ik weer bijna zeker dat we nog een jongen zouden krijgen. Mijn man dacht dat het dit keer een meisje werd. Toen tijdens de pretecho bleek dat we inderdaad een meisje kregen moest ik best aan het idee wennen. Hoe zou het zijn met een meisje? Ik kon me er geen voorstelling van maken. Lynn is nu bijna 12 weken oud. Ik moet eerlijk zeggen: een jongen en een meisje is geweldig!! Maar ik had 2 jongens net zo geweldig gevonden! Of je nu zoons hebt of dochters of een combinatie, het maakt allemaal echt niet uit. Je houdt van allebei de 'soorten' evenveel. Ik vind het heel vervelend dat mensen  er van uitgaan  dat we het bij 2 kinderen houden. "Meer soorten zijn er niet" en "wat wil je nog meer" zijn de meest voorkomende redenen. Wij hebben tot nog toe gekozen voor 2 kinderen, niet voor een jongen en een meisje.

Groetjes,
Nelly.

Hoi,

Ik vind het ook niet raar hoor! Toen ik zwanger was van Elize en ik nog niet wist dat het een meisje zou worden waren mijn eerste gedachten ook, hopelijk is het een jongen, want dan kan Hjerre er fijn mee spelen......een dochter was ook van harte welkom hoor en het werd een dochter en daar was ik natuurlijk net zo blij mee.
Groetjes Hanneke

Terug
Bovenaan