ramp....Jongensnaam??????

nou ik heb ook nog een rijtje (ik weet niet of ze al genoemd zijn)

Nick   (natuurlijk)
Kas
Mika
Max
sten of stan

Ik had er veel in mijn hoofd maar ik weet ze niet meer
Liefs sandra

Kai,.. goede keuze!! Hahaha.. Doe dat maar!!

Zo heet mijn zoon ook alleen anders geschreven..

Esmé mv Kay

Wat dacht je van Lili en Thom
Ik ben ook van de korte namen, ik vind Gijs en Noud (of Naut) bijvoorbeeld ook erg leuk. Ben benieuwd waar jullie op uit komen!
Groetjes mv Thom

Iid moeilijk naast Lili een mooie gelijksoortige naam te vinden. Lili is zo’n mooie naam! Luuk is leuk naast Lili.

ps. Renske, wij hadden het andersom, Stijn was eerst een meisje... tot op de volgende echo bleek dat ze een jongetje was, haha.

Hoi,

Ohhh dat is echt moeilijk, eens kijken waar ik mee kom, geen naam met een L, anders wordt het zo'n L-familie (dat is mijn idee), sil, klinkt leuk maar ik ben altijd een bang voor de verbastering naar Silly (tja en je wilt je kind toch niet dom noemen)

Ik vind dit goed bij Lili (super naam)  passen:

Lili - Thom/Tom
Lili - Gijs
Lili - Sam/Sem
Lili - Max
Lili - Bas
Lili - Jesse (altijd problemen met de uitspraak, dus het zou niet mijn naam zijn)
Lili - Kay/Kai
Lili - Roy/Roan/Rowan

Er zijn zo veel mogelijkheden, echt moeilijk, succes met je keuze en ik ben benieuwd wat het gaat worden (spannend)

groetjes Nanda, mv Tess

Wij hebben sinds we voorzichttig aan kinderen begonnen te denken één jongensnaam:
Tijn.
Maar helaas hij wordt niet gebruikt, met twee mooie meiden zijn we comlpeet.
Dus ik  ik  bij deze is  'ie voor jullie!!! als je 'm  leuk  vind temminste.

groetjes Daniëlle.  

Blijft moeilijk hè, namen verzinnen die je allebei leuk vindt. Bij Tijs hebben we een hele tijd nagedacht over namen. We hadden toen allebei nog een aantal namen over en hebben het volgende gedaan. We hebben ieder 3 jongens en 3 meisjes namen opgeschreven (we wisten niet of we een jongetje of meisje kregen) met bovenaan de naam die je het mooist vind. Vervolgens gekeken welke namen overeenkwamen en het hoogst op het lijstje stonden. En daar is Tijs uitgekomen (stond bij mij bovenaan en bij mijn man op 2).

Wat voor namen vindt je man dan leuk?

Groetjes,
mama van Tijs

Lili en Luuk bekt wel lekker.

Ik hoorde de naam Morris, Lili en Morris...
ik vind het wel leuk.

Misschien kan papa even zijn idee op het forum zetten en misschien kunnen alle 200 mama ´s/papa ´s mee denken??? Optie papa van Lili???

We merken het wel.
Groetjes Renske

Terug
Bovenaan