ramp....Jongensnaam??????

Haha...zit echt te giechelen hier achter de computer!!
Ten eerste :mijn man vind het maar mutse gedoe...hihi...net zoals nog een mannetje (geloof van marieke??) Dus die zal hier niet snel iets type....
Mijn man heeft niet echt een naam wat hij kei leuk vind,...
niek en nik  vind hij leuk ....
Ik twijfel...Ik ken TE veel nik's in ons dorpje....
En esme?? heet jouw zoon Kay?????haha of niemand dit weet hahaha moest echt hard lachen!!!Ik vind Kaj echt heeel gaaf maar ook evegoed twijfel....
en tom vind ik ook echt heel leuk , maar zo heet mijn ex...Moeilijk moeilijk...
Vind het ook leuk dat sommige Lili een mooie naam vinden ...we hebben ook meerdere negative reacties gehad (ouderwets etc...) Gelukkig ook positive...
Ik vind hem nog steeds echt leuk!!

Maar luuk is ook leuk maar ben het wel eens over die LLLLL allemaal \

Juul Lonneke Lili Luuk ....Beetje teveel van het goede...

zucht....  Vind het zoooooooooo Moeilijk....
Onze meisjes naam is wel echt heeeeeeeel gaaf!!!
Denk dat menige hier deze mening met mij delen...hihi...
ik zeg niks....

maar goed gooi nog maar wat namen in de groep ...Ik kaats ze door hier op het thuisfront...Bedankt voor alle reacties al!!

Liefs lonneke

De meeste weten het ja hahaha
Maar veel denken dat het op z'n engels moet worden uitgesproken, dus denken(fonetisch) Keej. Maar het is dus gewoon "op z'n nederlands", of beter gezegd Fins..

Esmé mv Kay

Hoi Lonneke,

Moeilijk he! Wij hadden t zelfde probleem... ons dochtertje heet Zoë en toen was ik ineens zwanger van dr broertje... Zoë betekend Leven en dat vonden wij allebei ontzettend mooi. Helaas had ik tussen beide zwangerschappen n miskraam gehad maar nu ging t goed... Om n lang verhaal kort te maken... M'n man kwam met de naam Neo wat nieuw betekend, mooi idee vonden wij en al helemaal na t voorgaande. Maarik wilde wel de "amerikaanse" uitspraak dus heb ik de puntjes dr op gezet net als bij z'n grote zus. Onze kids heten dus Zoë en Nëo, kort en krachtig.
Ik zal even n lijstje plaatsen met wat ik in 1e instantie erg leuk vond voor n jongetje:

Jay
Tygo/Tigo
Sem
Max
Mike
Jack/Jake

Maar misschien is t ook leuk om net als Lili zijn naam ook zo te doen bv
erm... Ik weet ff nix  Of prik n letter en kijk op deze site http://www.babynamesworld.com
Succes!

Misschien dat deze site iets is?

Onderaan de site zie je een tabel hoe vaak de naam gegeven is aan een kindje geboren tussen februari 2005 en januari 2007. Hier zie je ook meteen hoe populair de naam is.

Deze link dus:
Voornamen

Liefs Jeske

He Lonneke,

Mss nog een leuke naam: Lenn.
Zo heet mijn neefje en ik had 'm nog nooit eerder gehoord, maar vind 'm wel heel mooi.
En ik vind Lili en Lenn wel leuk klinken...

Succes!

Groetjes,
Patty mv Nynke

Terug
Bovenaan