Randy25

Hai meid!

Wat fijn dat je terecht kon voor een extra echo en wat goed dat je je angsten deelt met je partner. Misschien is hij wel net zo onzeker als jij en wil hij jou juist niet banger maken. Samen blijven praten is dan ook heel belangrijk.

Met ons gaat het gelukkig ook erg goed. De kleine is heel druk aanwezig en dat is prettig (steeds toch  die bevestiging dat het goed gaat)  en momenteel kijk ik er erg naar uit dat de baby komt. Het is nu 'af' en dus liever vandaag dan morgen....
Volgende week vrijdag moet ik weer naar de gyn en dan gaat ze kijken of ze mijn vliezen kan breken of rommelen waardoor het op gang kan gaan komen....en hopelijk lukt dat.
Ik ben dan 38 weken. Maar ja volgens mij moet je dan wel al een verstreken baarmoederhals hebben en of dat zo is....???

Verder voel ik mij goed en heb ik absoluut geen reden tot klagen. Ik vind het vooral nog erg gezellig met die kleine en kijk erg uit naar de bevalling (behalve de pijn dan, maar zonder komt het toch niet).

Wanneer moet je voor de uitgebreide echo? (= 20 weken echo?)

gr mama van MD

Hoi Hoi,

Ik heb volgende week donderdag een uitgebreide echo (bij 16 week en 3 dgn) en dan in januari (bij 20 weken) nog een keer...

Ben benieuwd hoe het met je gaat als ze gaan kijken of je baarmoedermond al rijpende is....nog eventjes en je hebt je babytje in je handen...ruilen??? hahahaha

Dikke kus

Lieve dames,

Ik wil jullie toch even zeggen hoe ik jullie bewonder om jullie kracht! Petje af! Vind het echt heel knap! Randy25, jou ken ik nog van het maartforum, wens je echt heel veel sterkte de komende tijd en een gezond kindje in mei! zet um op he! Talke, jou ken ik natuurlijk ook, fijn om te lezen dat het goed met je gaat! de laatste loodjes zijn idd erg zwaar he! En mama van MD, jij hebt het ook erg zwaar gehad he! ik wens ook jou een hele goede bevalling toe en een gezond kindje!

dames, allemaal heel veel succes en sterkte! toi toi, ik denk aan jullie en lees hopelijk snel goed nieuws van jullie!

liefs sweety en Justin

Bedankt sweety voor je berichtje, alles goed met jou en je kindje?

Liefs Randy

Dank je wel hoor!
Sweety volgens mij ken ik jou nog van het zwanger worden forum toen ik vorig jaar zwanger raakte.....hoe is het met jou intussen

gr mama van MD

hoi hoi,

Met ons gaat het echt heel goed!! Justin is alweer 8 maandjes en groeit als kool! Hij heeft al 2 tandjes onder en kruipt de woonkamer door!! Tis echt zo ontzettend genieten!! We zijn al voor een 2de aan het proberen sinds deze maand..:) hopelijk is het ons gegunt! Maar we zijn pas net begonnen hoor en we zien wel!! Ben nl nog steeds niet ongesteld geweest aangezien in heel lang borstvoeding heb gegeven. Willen jullie BV gaan geven of de fles?? Moet zeggen, het BV geven is me erg goed bevallen en was ontzettend mooi!! Hopelijk lukt het bij de 2de ook mocht die ons gegunt zijn. Heb het toch 7,5 maand gegeven!

Randy, hoe voel je je vandaag meid? Lukt het al beetje beter? Weeet nog dat je een prachtig sieraad voor Ninthe* hebt laten maken he!

mama van MD, idd ik ken je denk ik nog van ZW forum, maar het is je niet gegunt geweest toen he...wanneer was jij uitgerekend toendertijd?? En hoe gaat het nu met de laatste loodjes? Spannend zeker?

Dames, veel sterkte hoor en bedankt voor het informeren!!

liefs sweety en justin

Hallo,

Fijn sweety dat Justin het zo goed doet. En het is wel heel goed bevallen anders waren jullie niet voor een tweede bezig.

Ik ga straks flesvoeding geven. Ik ga straks weer op zoek naar een baan. Mijn baas heeft mij verschrikkelijk laten zitten toen de zwangerschap misging, enfin volgens mij ken je dat verhaal wel. Maar dat betekent dat ik wil beginnen en daarna weer afbouwen. Maar goed.

Verder alles ok hier. Gelukkig morgen alweer 35 weken, ik ben al echt af aan het tellen

groetjes
talke

Hoi Sweety,

Wat heerlijk dat Justin het zo goed doet, ik snap dat het heel erg genieten is.

Met mij gaat het wel goed, ben een stuk rustiger dan het weekend, de kriebels zullen volgende week wel komen, heb donderdag een hele uitgebreide echo.
Verder weet ik dat het met ups en downs is, en laat de downs over me heenkomen en geniet dubbel van de ups.

Borstvoeding?...ik twijfel nog heel erg....wil het wel maar in combinatie met de fles....heb gezien bij mijn schoonzus tot 2x toe, dat het eerste kindje de flesvoeding niets vond, en de 2e snapte niks van de fles...dus maar zal eens met mijn gyn overleggen of het verstandig is om gelijk een combi te doen...
Ach heb nog bedenktijd zat hahahaha....

Hoop dat je snel zwanger zal zijn van wonder nummer 2!!!!

en Talke en Mama van MD hoe is het met jullie vandaag? iemand nog sinterklaas gevierd (ook vraag voor sweety)

liefs Randy

Terug
Bovenaan