Rare eetgewoontes iemand?

Ik weet neit of ik het moet geloven of niet.... Hebben jullie zin in andere dingen dan normaal? Lust je in een keer bepaalde dingen die je normaal superlekker vond ook niet meer?

Ik eet in een keer (wit)-vis.... normaal vond ik dat niet te eten, nu vind ik het heerlijk.

Kipkerrie vond ik normaal superlekker, nu niet meer....

Hebben jullie ook zo'n dingen?

Liefs H

och jah! maar niet bij vaste dingen!
ik heb juist zin in de "verboden"dingen.... haha
maar mijn eetlust komt nu pas weer op gang!
bij de oudste at ik enorm veel kaas, bij de 2e at ik alles als het maar veel was en bij de 3e veel vette hap! dus....

liefs

ik heb het juist andersom...

gezonde dingen, zoals fruit en groenten, vind ik ineens veel meer lekker van, en heb ik veel trek in. Broccoli vind ik ineens heerlijk bijvoorbeeld (al lust ik witlof nog steeds niet :p)

Maar minder gezonde dingen lust ik ineens niet meer, of heb ik geen trek meer in.
Bijvoorbeeld sommige dingen uit de frituur... alleen de geur van ga ik al over mijn nek. Chips, waar ik normaal gesproken wakker voor gemaakt kon worden, heb ik nu niet zo veel trek meer in.

Ook merk ik dat ik van vette dingen moet kotsen als ik te veel eet...

Same here! Meer gezonde dingen, vooral fruit (hoewel chocola blijft..) en hartig ipv zoet. Ben gek op kaas, dat had ik bij de eerste ook. Koffie en thee stukken minder..
En ik vind het nu ook leuker om te koken dan bij de eerste. Toen had ik helemaal geen zin om te kokerellen, terwijl ik nu meer zin heb om er echt iets lekkers van te maken. Apart, he...
En inderdaad, vette of gefrituurde dingen word ik enorm misselijk van en krijg oprispingen. Prima, want een stuk zwaarder word ik sowieso al, met een tweeling op komst.

Same here! Meer gezonde dingen, vooral fruit (hoewel chocola blijft..) en hartig ipv zoet. Ben gek op kaas, dat had ik bij de eerste ook. Koffie en thee stukken minder..
En ik vind het nu ook leuker om te koken dan bij de eerste. Toen had ik helemaal geen zin om te kokerellen, terwijl ik nu meer zin heb om er echt iets lekkers van te maken. Apart, he...
En inderdaad, vette of gefrituurde dingen word ik enorm misselijk van en krijg oprispingen. Prima, want een stuk zwaarder word ik sowieso al, met een tweeling op komst.

Ik krijg kokhals neigingen als ik de geur van varkensvlees ruik (maakt niet uit of t gebraden is of rauw). Ben totaal niet misselijk geweest ofzo, maar ik kan de geur van warm eten wat minder goed behappen.. Heb ik volgens mij bij de eerste niet gehad!

Ik krijg kokhals neigingen als ik de geur van varkensvlees ruik (maakt niet uit of t gebraden is of rauw). Ben totaal niet misselijk geweest ofzo, maar ik kan de geur van warm eten wat minder goed behappen.. Heb ik volgens mij bij de eerste niet gehad!

Sooooow, das toch wel goed dan als sommige van ons alleen maar gezonde trek hebben! Ik moet zeggen.... heb ook wel veel zin in gezonde dingen (stuk komkommer, appeltje enz) Maar vettige dingen heb ik ook veel zin in...

Moet inderdaad zeggen dat die vettige hapjes veel zwaarder vallen dan de gezonde dingen.

Wel leuk om te horen hoe iedereen het ervaart ;)

liefs

Terug
Bovenaan