Rare eetgewoontes iemand?

Sooooow, das toch wel goed dan als sommige van ons alleen maar gezonde trek hebben! Ik moet zeggen.... heb ook wel veel zin in gezonde dingen (stuk komkommer, appeltje enz) Maar vettige dingen heb ik ook veel zin in...

Moet inderdaad zeggen dat die vettige hapjes veel zwaarder vallen dan de gezonde dingen.

Wel leuk om te horen hoe iedereen het ervaart ;)

liefs

tja.. eetgewoonten.. hihi.. ik heb het soms.. dan moet ik gewoon chocola eten bijvoorbeeld..gister avond een zakje eitjes..:p verder kan ik gewoon alles eten maar heb niet altijd trek in eten. verder vind ik gezonde dingen ook erg lekker:p

Bij mij wisselt het ook heel erg.
Ik hoor dat sommige geen koffie meer lussen tijdens de zwangerschap, nou ik heb echt moeten afkicken, want ik dronk veel koffie en dat mag natuurlijk nu niet meer en vind het nog zo lekkerrrrr...drink er nu 3 per dag.
Waar ik van te voren niks omgaf was "prik"van frisdrank.
Gaf mij maar een glaasje sap!
Ik heb nu tijdens mijn 15 1/2 week nog nooit zoveel 7up gedronken als van te voren.

Met het koken heb ik alleen geen last van..gelukkig.
Alleen de geur van olijfolie kan ik echt niet verdragen (tot dat het verdampt is).
En van de week had ik een stuk cordon bleu in mijn mond...en dat moest er heel snel uit...hahahahha
Terwijl mijn vriend zij...heerlijk stuk vlees!hahhaha.

Dus elke dag weer een verrassing.

Bij mij wisselt het ook heel erg.
Ik hoor dat sommige geen koffie meer lussen tijdens de zwangerschap, nou ik heb echt moeten afkicken, want ik dronk veel koffie en dat mag natuurlijk nu niet meer en vind het nog zo lekkerrrrr...drink er nu 3 per dag.
Waar ik van te voren niks omgaf was "prik"van frisdrank.
Gaf mij maar een glaasje sap!
Ik heb nu tijdens mijn 15 1/2 week nog nooit zoveel 7up gedronken als van te voren.

Met het koken heb ik alleen geen last van..gelukkig.
Alleen de geur van olijfolie kan ik echt niet verdragen (tot dat het verdampt is).
En van de week had ik een stuk cordon bleu in mijn mond...en dat moest er heel snel uit...hahahahha
Terwijl mijn vriend zij...heerlijk stuk vlees!hahhaha.

Dus elke dag weer een verrassing.

Ik was voorheen echt een hartig liefhebster. Nu wil ik het liefste alleen nog maar zoete dingen. Heb heel de dag een flesje water bij me met een beetje limonade-siroop.

Qua eten hoef ik alleen nog maar groenten en aardappels... het stukje vlees gaat er ook niet meer in...

Ik was voorheen echt een hartig liefhebster. Nu wil ik het liefste alleen nog maar zoete dingen. Heb heel de dag een flesje water bij me met een beetje limonade-siroop.

Qua eten hoef ik alleen nog maar groenten en aardappels... het stukje vlees gaat er ook niet meer in...

Herkenbaar, Ilzaaa!

Ik was een echte vleeseter, maar het stukje vlees hoeft van mij niet meer zo nodig... Alleen 'nepvlees' zoals een kipburger ofzo gaat nog wel.

Verder was ik een koffieleut, maar sinds week 5 ga ik al over mijn nek als ik alleen maar koffie ruik. Echt vreselijk (en mijn man vindt het ongezellig dat hij telkens alleen koffie zit te drinken, haha).

Ik heb plotseling veel meer zin in snoepjes. Haribo, fruitella etc.
Wat er ook goed ingaat (en dat is dan weer heel tegenstrijdig met dat stukje vlees waar ik geen zin in heb): Drentse kosterworst. Geen idee waar dat vandaan komt. ???

Herkenbaar, Ilzaaa!

Ik was een echte vleeseter, maar het stukje vlees hoeft van mij niet meer zo nodig... Alleen 'nepvlees' zoals een kipburger ofzo gaat nog wel.

Verder was ik een koffieleut, maar sinds week 5 ga ik al over mijn nek als ik alleen maar koffie ruik. Echt vreselijk (en mijn man vindt het ongezellig dat hij telkens alleen koffie zit te drinken, haha).

Ik heb plotseling veel meer zin in snoepjes. Haribo, fruitella etc.
Wat er ook goed ingaat (en dat is dan weer heel tegenstrijdig met dat stukje vlees waar ik geen zin in heb): Drentse kosterworst. Geen idee waar dat vandaan komt. ???

Terug
Bovenaan