Rare eetgewoontes iemand?

he meiden,

Ik ben normaal een thee leut maar sinds begin zwschap krijg ik daar een zere keel van.
dus drink nog maar 3 kopjes per dag.
Ik heb niet zozeer dat ik ergens een moord voor kan doen. Maar bekijk op het werk wel wat iedereen op brood heeft en dan denk ik ook van hmm lekker. Maar de trek in iets gaat net zo snel weg als dat het kwam. Wat de vette hap aangaat, wel zin in maar heb daar achter af spijt van, omdat het niet zo smaakte als dat ik dacht dat het zou doen. Verder wel extra trek in fruit vooral sinasappelen. Dus nog geen trek in augurken met slagroom

gr. nath

p.s. Elin kosterworst gaat er altijd in toch?

he meiden,

Ik ben normaal een thee leut maar sinds begin zwschap krijg ik daar een zere keel van.
dus drink nog maar 3 kopjes per dag.
Ik heb niet zozeer dat ik ergens een moord voor kan doen. Maar bekijk op het werk wel wat iedereen op brood heeft en dan denk ik ook van hmm lekker. Maar de trek in iets gaat net zo snel weg als dat het kwam. Wat de vette hap aangaat, wel zin in maar heb daar achter af spijt van, omdat het niet zo smaakte als dat ik dacht dat het zou doen. Verder wel extra trek in fruit vooral sinasappelen. Dus nog geen trek in augurken met slagroom

gr. nath

p.s. Elin kosterworst gaat er altijd in toch?

Bij mijn vorige zwangerschap kon ik ineens niet meer tegen worteltjes. Zelfs niet als ze door een ovenschotel heen zaten!

Nu heb ik nog niks ontdekt.

Ohja sinds vorige zwangerschap vind ik zalm op toastje ineens lekker :D. Toch weer een voordeel!

Bij mijn vorige zwangerschap kon ik ineens niet meer tegen worteltjes. Zelfs niet als ze door een ovenschotel heen zaten!

Nu heb ik nog niks ontdekt.

Ohja sinds vorige zwangerschap vind ik zalm op toastje ineens lekker :D. Toch weer een voordeel!

hahah, moet wel lachen zeg om deze verhalen... zoooo verschillend en dan die kerels lekker smullen van iets en niets-begrijpend en hoofd-schuddend die vrouwen aankijken die het niet kunnen luchten of zien, laat staan opeten.. haha...

Hier wel enorme behoefte aan fruit, haal het wel 3x p.w en dan flinke voorraad, maar daarintegen ook trek aan chocolade.. mjammm.. En gisterav ná het werken om 23.00 uur langs de Mc gegaan voor kipnuggets,.. nou jah zeg, hoezo slecht... maar oh zo lekker...
Bij de eerste zw.schap at ik veeeeel ananas, maar ook de welbekende augurk, haha, dus geen fabel... En kroketten vond ik heerlijk (nog steeds wel)..

Verder niet veel dingen die ik beslist niet kan verdragen maar vlees braken blijft stinken.. brrr...

En ik mis de filet american en leverpastei wel hoor...

Ik ben momenteel helemaal into de salades. Gewone salade, witlofsalade, rucolasalade. Allerlei soorten salades als er maar veel sla (of rauwe witlof) inzit. Kreeg van mijn vriend al commentaar dat hij geen konijn is, hahaha. Ook appels gaan er erg goed in op het moment.
Bij mijn vorige zwangerschap heb ik een overdosis aan sinaasappels op en maakten de koeien overuren van alle melk die ik dronk. Zo zie je maar, elke zwangerschap is anders.

snoepjes is wel heel herkenbaar.

Was normaal gesproken juist niet van de zoet, maar nu...
Ik koop maar niets meer, want is het in huis, dan loop ik wel 10 keer per dag langs de snoeppot voor nog één snoepje... :p

snoepjes is wel heel herkenbaar.

Was normaal gesproken juist niet van de zoet, maar nu...
Ik koop maar niets meer, want is het in huis, dan loop ik wel 10 keer per dag langs de snoeppot voor nog één snoepje... :p

Terug
Bovenaan