rare fratsen

Chris is onze derde jongen.
Ik heb wat afgelachen om de 3 jongens die mijn zus heeft.
Die deden heel vaak ontdeugende dingen...dan dacht ik ....oh ...het zal je gebeuren

Sam en Mick zijn geen lieverdjes maar echt gekke dingen hebben ze niet gedaan.

Ja en dan komt nummer drie.
Echt zo'n lief schattig jochie
maar hij doet toch rare dingen....

tekenen op de muur
tekenen op de tafel
tekenen op de vloer

zijn lievelings knuffel helemaal geel gekleurd

meloen uit de supermarkt op de grond leggen en gaan voetballen

kerstballen uit de boom halen en mee voetballen

en nu heeft ie toch weer eens wat smerigs gedaan...

pakt hij zijn stoeltje, zet hem voor de televisie...stopt zijn vinger in zijn neus...
en smeert zijn snot zo op het beeld!!!!!

Ik dacht dat ik na twee jongens wel wat gewend was....

hebben jullie kinderen ook van die rare en soms smerige dingen...
of komt dat pas bij nummer 3????

durf mijn naam er ff niet onder te zetten

Haha, sorry moet er wel om lachen.
Hier eentje die samen met zijn maatje tootsie de poes de aarde uit het potje heeft gehaald en door heel de wooknkamer zag je alles liggen.
 En met vingerverf lekker op de muur heeft staan kladderen en mooi roze was
Nou geniet maar van je boefjes! haha

gr kaat

Hey!

Wat staat me nog te wachten dan bij de derde... boehoe! Thomas is ook zo'n boeffie! Hij probeert in de C1000 alles uit bij het groente/fruit gedeelte. Neemt een hap tomaat en zegt dan: mama, tomaatje lekker! Als ik dan zeg dat dat niet mag, legt ie hem doodleuk weer terug. En precies hetzelfde met alle andere losliggende fruit en groente soorten... Ik kan jullie wel vertellen dat ie de uien niet meer zal proberen....

En ook waar we ook zijn: als ze ballen hebben, moet er gevoetbald worden. En bij voorkeur door de hele winkel... en een woede aanval krijgen als je hem oppakt en de bal teruglegt!

Met snot aan zijn vinger naar opa lopen en aan opa melden dat opa : "snotje even weg moet halen!"

Kleuren? Kan hier allen nog maar onder strikte 1 op 1 begeleiding! Zijn tafel, onze tafel, zijn stoel en het ergste, Nina in alle oorlogskleuren geschilderd door onze dondersteen! "Nina ook gekleurd!" Ehhmm, ja dat zeg je goed lieverd...

In de winkel zegt ie zachtjes tegen me: Mama. Thomas kleine poepie gedaan! Goed zo schat, niet verder vertellen, mama ook kleine poepie gedaan. Met als gevolg inderdaad: Op volume maximaal door de hele winkel:......................

Kus, Marieke

hier nog een ondeugende kindje.
iris heeft met de wasco over   de tv gekleurd (nieuwe lcd tv)
mooi groen.
iris heeft spullen in de verwarming geduwd.
speelgoed tussen twee linnenkasten.
een luier in de wasmachine gelgd die wij niet zagen waardoor alle korels door de machine lagen.
op ons bedden goed getekend. den een fles badschuim leeggespoten.
verder valt het allemaal wel mee tot nu toe.
groeten petra

wat Chris laatst ook nog gedaan had....

Ik had een joggingbroekje voor hem gekocht, dacht lekker voor als hij mij moet naar het voetbalveld naar de andere jongens kijken, heeft hij ook een voetbalbroek...

hij vond het geweldig...maar wilde hem nog mooier maken

stiekum in een hoekje had hij een kleuterschaartje te pakken...
hij heeft 10 gaten weten te knippen, maar dan echt overdwars...

dag joggingbroekje....

Terug
Bovenaan