rare fratsen

Maar deze streken zijn toch helemaal niet negatief? Als je kind zijn broertje of zusje echt wat aandoet, ja dat is erg!
Ik geniet enorm van die baldadige streken.... zonder dat hij het ziet  uiteraard haha. Ik lig echt dubbel als Skip naar mij toekomt om te vertellen dat hij Bo heeft ingesmeerd: 'Bo heeft rode wangen, beetje pijn bij Bo'. En dan kijk ik naar Bo en dan ziet ie eruit als clowntje Bassie, maar dan net anders whahha.
Neem het niet te serieus..... echt bewust dingen kapot maken mag uiteraard niet. En het is inderdaad zo dat je met één kind veel beter kunt opletten. Ga maar eens achter je peuter aan als je jongste tot zijn rug onder de poep zit ......
Groetjes, Noor

Hahaha...wat heerlijk om te lezen en dan ga je meteen denken wat de dames hier uithalen....en ik kan gewoon niets spannends bedenken!!!
Ze zijn heel zoet...ahum hier is het meer onschuldig baldadig gooi en smijt werk en vooral veel verbaal verzet en daar moet ik dan ook wel weer erg om lachen.
Linde vindt het wel heerlijk om met spuug oma's leren bank in te smeren, tja daar heb ik dan niet zo'n last van hahaha....

groetjes Daniëlle.

Hier ook 1 die allerlei streken, grappen en grollen uithaalt. Luisteren is hier verleden tijd. Meneer graait rustig in zijn neus en veegt het snotje af aan je broek, smeert zijn knuffeldoek in met bodylotion, pikt de doos met vlokken en eet ze "stiekum" in een hoekje op, wil mijn hand niet meer vasthouden en is vervolgens nergens meer weg te slaan in de winkel. Lees; meneer graait rustig kleding uit de rekken, je schaamt je dood. En het is gebeurd in nog geen halve seconde.
Tja, dit waren dus de grappen van vandaag. Tis elke dag variatie hier. Stiekum lig ik in een deuk, hoe verzint een klein kereltje het toch weer.

liefs
di silva

En ik tot vandaag maar denken dat ik niet mee kan praten over dit onderwerp, omdat Lydia gerust een half uur alleen beneden kan zijn terwijl ze zoet speelt of een dvd kijkt...
Nou, ze ligt nu dus voor straf in bed met alleen aap (terugverdiend door netjes te eten), de andere knuffels zijn boos op haar (vertelt ze zelf nl ook altijd dat de ene knuffel boos is op de ander omdat die stout is geweest). Terwijl ik met de was bezig was heeft ze kans gezien om een bus UHU-lijm (van die hele goede lijm dus!) bijna helemaal leeg te kieperen boven haar knutseltafel (in haar speelhoek staat een oude eettafel waar we alleen maar aan knutselen). We waren al een paar dagen bezig met een kijkdoos en die was vanmiddag afgekomen. Er staan altijd wel wat knutselspullen op die tafel of in het kastje dat op de tafel staat. Ze heeft dus die kijkdoos gesloopt (vliegerpapier kapot gescheurd) en is vervolgens met de pot lijm de hele kijkdoos door geweest en heeft en passant haar trui, blote benen (ivm zindelijk worden), sokken (uitgetrokken en op tafel verder vastgeplakt), de tafel, de stoel en de vloer ook mooi vastgeplakt. Het meurt hier nu naar een lijmfabriek in huis!
Lydia is dus flink door het sop gehaald en is met een potje achter haar kiezen extra vroeg naar bed gegaan.
Zo zie je maar weer dat zelfs superzoet lijkende meisjes soms vreemde dingen in hun hoofd halen...
Marianne, zet je morgenochtend alle lijmpotten buiten bereik?
Groetjes, Rianne en Lydia (21-07-2006)

Die Lydia...wat een smeerboel zal dat geweest zijn.
Ik hoor morgen wel of je het schoon gekregen hebt.
Enne...de lijmpotten staan hier hoog in de kast, zeker morgen  (hihi).
Heb Rebecca al voorbereid dat Lydia morgen komt.
Ze vond het erg leuk en het mocht ook van haar.
Heb wel verteld dat Lydia ook met haar speelgoed mag en gaat spelen.
Ze leek het te begrijpen...nu morgen de praktijk maar 'es zien!!!!!
Groetjes, Marianne

Hoihoi,

Wat een heelijk begin van de dag, ik lig helemaal dubbel bij het lezen van al die streken.

Tess doet gelukkig nog niet zoveel van die dingen, bij mijn ouders zit één streepje op de muur van de balpen, maar daar weet ze nu heel goed van te vertellen dat het niet mag.Er zijn wel eens dingen waarvan je denk, hmmm dat was niet helemaal de bedoeling, maar goed het is geen ramp.

Gister had ze wel iets, maar dat was geen streek, ze wilde juist helpen. Ook al is ze zindelijk, poepen op het potje/wc vindt ze toch moeilijk. Maar gister tijdens het eten moest ze plassen, oké prima op de wc en ja hoor een flinke plas. Even daarna terug aan tafel, ik heb buikpijn, jaja die kennen we nu wel. Maar ze bleef er over doorgaan en wilde op het potje. Hmmm vreemd want meestal vil ze een luier aan om te poepen. Dus het zal wel een maier zijn om van tafel te gaan. Bordje was bijna leeg, dus gezegt dat ze mocht gaan. Ik mee naar de wc, haar op het potje gezet en gezegt dat ze moest roepen als ze klaar was. Wij verder gegeten en we hoorde Tess lekker kletsen in de badkamer. Na een tijdje horen we, lukt niet, poep plakt. Ik roep nog, ja dat kan gebeuren, blijf maar rustig zitten. Komt ze aanlopen met het potje in haar had. En meteen wisten wat ze bedoelde.
Ze had heel lief haar poep in de WC willen gooien maar dat lukte niet echt. Ik loop de badkamer in en ja hoor op de WC waren ook duidelijk de sporen te zien. Tess schoon gemaakt en daarna de WC en het potje. Natuurlijk waren we niet boos, maar volgende keer mag ze dit toch niet meer proberen

Liefs Nanda

hier ook een die regelmatig streken heeft meestal bij oma
want mijn ouders hebben een allesbrander en daar zitten van die luchtgaten in maar Marek en mijn pleegbroertje gooien daar regelmatig auto's en ander speelgoed in Een tijdje terug had mijn vader het er al allemaal uit gehaald Maar toen ze laatst de kachel aan wouden doen had hij vergeten het na te kijken met als gevolg dat er een ongelofelijke steekvlam uit kwam Is gelukkig goed afgelopen

en watermeloenen voetbalt marek niet mee in de winkel Maar in een baldadige bui heeft hij dat wel een keer gedaan met manderijnen

*en hij heeft toen net kon lopen van alles bij mijn ouders in de videorecorder gestopt Mijn ouders stonden altijd in de veronderstelling dat dat ding gewoon kapot was En toen ze hem weg wilden brengen hoorden ze gerammel hahahaha...

mira mv marek en ??

Ik  moet eerlijk bekennen,hier ook weinig streken hoor.
En hij is niet eens de eerste.
Ik weet niet of het komt dat ik daarin vrij streng ben,of ik gewoon twee makkelijke kids heb...
Ik wil niet arrogant overkomen hoor,integendeel,maar met potloden,stiften en dat soort troep,lopen ze gewoon niet mee door het huis.
Wij hebben zelf net een nieuwe plasma tv maar als één van de kids daar wat mee uitvreet,gaat mijn man uit zijn plaat hoor!die overleefd het niet,haha.
Natuurlijk halen ze wel eens iets uit,maar meer kleine dingetjes,zoals in bad ff een beker water erbuiten kiepen of zo.
Maar ieder kind is anders,dat is absoluut waar en ik vind die 'boefjes' altijd erg grappig,en zie dat zeker niet als iets  negatiefs!
Groetjes Tanja

Terug
Bovenaan