rare mentruatie....HELP...HELP..en vanmiddag naar de gyn!!

Hallo Wilma,

Succes vanmiddag en je moet maar zo denken. Dit is het werk van een gyn. Dus ze hebben vast en zeker al veel ergere dingen gezien als wij ons voor kunnen stellen. Dus over   de gyn. zou ik me maar geen zorgen maken.

Nathalie

Hey Wilma,

Ik heb afgelopen donderdag te horen gekregen dat het zaad van mijn man ook niet verbeterd is, terwijl we in januari toch spontaan in verwachting bleken. Nu hebben we dus een nieuw zaadonderzoek gehad en omdat de uitslag net zo slecht is, gaan we toch door met behandelen en hebben we nu ICSI aangevraagd. De kans dat wij opnieuw spontaan in verwachting raken, is echt heel  erg klein. De gyn zei dat je vroeger wel een aantal jaar teruggestuurd werd naar huis om het opnieuw te proberen, maar tegenwoordig weten ze ook wel wanneer dat realistisch is en dat ze je niet zomaar naar huis sturen.

Dus, ik zou het zeker niet verzwijgen en ervan uit gaan dat de gyn je het beste advies kan geven.

Liefs,

Sil

mama van één * (03-02-2006)

Goodbye, my Angel, it ´s time to sleep. You will always be a part of me...

ja idd dat is zo! maar ja.... het is voor je eigen gevoel wat apart terwijl je nog ongi bent met je billen bloot te moeten!

maar verstand maar op nul...hihihihi
mijn vriend gaat lekker mee, kan ik zijn hand weer fijn knijpen!

ik ben nogal bang voor een inwendig onderzoek door iets wat in het verleden is gebeurt!

maar in november ging het ook goed, al heb ik wel mijn vriend fijn geknepen! dus zal het vanmiddag ook wel goed gaan....ik weet nu hoe het voelt!

ik heb alleen nog nooit een uitstrijkje gehad...voelt dat ook raaraan de binenkant van je vagina??

ooh wat maak ik mij weer druk....hihihihihihiih

liefs Wilma

Met mij gaat het opzich wel goed.
Ik ben vrijdag bij de gyn geweest en heb nieuwe recepten meegekregen.
En moest voor de zekerheid in een potje plassen voor een zwangerschapstest en word vandaag terug gebeld over de uitslag tussen 9 en 11.
Alleen weet ik de uitslag al want ben gister ongi geworden.
Dus vol goeie moed ga ik morgen weer met clomid beginnen en hopen op het beste...
En heb ook nog eens griep dus voel me nu op het moment wel een beetje brak.
Maar ben wel blij dat ik bij de gyn loop hoor,toch wel fijn om wat zekerheid te hebben.
En fijn de echo's die  ik krijg als ik weer zwanger ben,vooral na die miskraam...

nou succes vandaag,hoelaat moet je?

liefs Jacq

wat is ICSI??
en kan er niks aan gedaan worden bij mannen?? ik heb er geen verstand van verder!
nou erg kl*te voor jullie hoor!!
ik hoop hoe dan ook dat jullie gauw weer zwanger zijn!!

dikke knuffel Wilma

wat is ICSI??
en kan er niks aan gedaan worden bij mannen?? ik heb er geen verstand van verder!

dikke knuffel Wilma

wat is ICSI??

dikke knuffel Wilma

ja ik snap helemaal wat je bedoelt!
het voelt voor mij ook fijn nu wij naar de gyn gaa. we staan er niet meer alleen voor en we krijgen antwoord op onze vragen! het geeft idd een zeker gevoel!

ik hoop dat het voor jullie ook weer lukt!
en dat die recepten zijn werk doen bij jullie!
en k*t dat je de griep ook nog hebt! je raakt vast en zeker wel weer zwanger hoor!!

en ik hoop ik ook!

ik zal voor ons duimen!!

dikke knuffel Wilma

Terug
Bovenaan