rare mentruatie....HELP...HELP..en vanmiddag naar de gyn!!

Hoi Wilma!

Wel raar ja hoe die ongi verloopt nu bij jou...daar heb ik ook geen antwoord op..
Maar de gyn zal je wel gewoon onderzoeken denk ik hoor...spannend voor jullie...
Hoe lang ben jij eigenlijk al bezig?
Nou heel veel succes vanmiddag..hou ons op de hoogte!!
voor mezelf heb ik ook een vraag maar die ga ik even in een apart berichtje zetten...
Nou ik ben   benieuwd hoe het bij jou verder gaat!
Sterkte!!

Liefs Linnepinnie

oja ik moet er vanmiddag om 14:00 zijn! ik zal proberen vanmiddag nog te reageeren! ik moet vanavond ook nog op visite!! bah!

we waren eind februari een jaar bezig! dus nu net iest meer dan een jaar bezig nou!!
ik ben benieuwd naar jou topic, ik zoek em even op!

hihihih

Ik wil je veel succes wensen vanmiddag en ik hoop toch voor je dat het meevalt. Ik zou het in ieder geval wel aangeven aan de gyn wat je in het verleden mee hebt gemaakt. Fijn dat je mannetje meegaat, dan kun je idd zijn hand fijnknijpen!!!! Hihi, niet te hard he? Anders moet ie zijn blauwe vingers nog uitleggen...

ICSI lijkt opIVF, maar dan een (laatste) stapje verder. Bij IVF voegen ze zaadcellen toe in hetzelfde bakje als de eicel en bij ICSI injecteren ze één zaadcel in een eicel. Voor de rest (m.b.t. hormoontoediening e.d.) is hetzelfde als IVF.

Jaqueline, jij net als Wilma ook veel succes!!!

Terug
Bovenaan