Reacties bij "snelle" tweede zwangerschap?

Bedankt allemaal voor jullie reacties! Blij te lezen ik hier niet alleen in sta ;-) en het relativeerd inderdaad ook wel weer als ik lees over mensen die juist graag nog een tweede kindje zouden willen krijgen waarbij het niet lukt.... Dan mogen wij van geluk spreken en daar laten we niemand aankomen! Zo...ha!
 
Gefeliciteerd;

Is heel herkenbaar ben ook zwanger van de tweede (5 weekjes) en als deze er is zit er ook 18maanden tussen. heb het ook alleen mijn moeder verteld en de reactie was ook lauwtjes.

Mijn man en ik zijn er hartstikke blij mee en dat teld geniet maar lekker van je zwangerschap.

gr mag
 
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik heb nu een dochter van 11 maanden en ben zelf 12 weken zwanger..
Het was niet gepland, maar natuurlijk van harte welkom!
Heb gelukkig tot nu toe alleen maar leuke reacties ontvangen en zeg nou zelf; wat is snel?!!
Ik zie er alleen maar voordelen van in en tenslotte lekker boeiend wat andere mensen ervan denken!
Geniet er maar lekker van,


 
hey meid
tussen mij 2e bevalling en derde zwangerschap zat maar 5 mnd en mensen tjah die zijn een standaard gewend van max 2 kids en er moet 2 jaar trussen zitten
dikke pech voor de mensen die in die kudde lopen
je moet denken ho eheerlijk ze straks met elkaar spelen
altijd iemand van hun eigen leeftijd hebben
ik ben nu zwanger vd 4e en tussen de 3e bevalling en 4e zwangerschap zat ook maar 10 maanden
dus je ben niet alleen
geniet
liefs wilissa
 
Terug
Bovenaan