quote: ikke ben sas reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-03-2007 21:32:24&apos
);
Wij hebben alleen maar positieve reacties op de naam Carmen gehad. De jongensnaam die wij ingedachten hadden is een man uit de bijbel. dus voor in de toekomst...
Enne Zippora (voor jou pliep) was de vrouw van Mozes!!!!
Grappig dat de bijbelboeken bij je zijn ingestampt. (bij mij ook) wat is je achtergrond?
Ik ben opgegroeid in een volle evangelie gemeente, mijn vader is daar oudste. Als kind ging ik in de zomer naar kampen waar je stickers kreeg als je een bijbeltekst uit je hoofd leerde (en ik had toch veel stickers!).
Ik zat een keer een film te kijken met mijn vriend en daar liep een man met een bord met 'joh. 3:16' voorbij. Dus ik dreun dat vers op en mijn vriend zit me stomverbaasd aan te kijken! Tja, sommige dingen krijg je er echt niet meer uit!
Ik moet wel zeggen dat ik niet zoveel met het geloof doe als mijn ouders, heb zelfs een beetje aversie tegen evangelische/pinkstergemeentes.
Dus het advies van een ervaringsdeskundige: niet te veel stampen bij je kinderen!