redactie

Hallo meiden,ik kon me er ook niet echt aan storen hoor.Bij sommige antwoorden moest ik wel lachen,omdat de antwoorden vrij droog bij mij overkwamen.Sommige antwoorden kwamen wel erg bot over,maar dat gebeurd ook sneller als je iets leest dan dat iemand het mondeling zegt.Hopelijk blijven wij erboven staan.

 
Grappig verhaal van Monique. Alsof de redactie van dit forum zich daar druk om maakt. Floor heeft helemaal gelijk, zoiets kan alleen als de IP nummers al bekend zijn. Hoeveel mensen denk je dat er iedere dag hier langs komen Monique? Honderden mensen. En er zijn er een heleboel die anoniem reageren of denk je echt dat dat steeds dezelfden zijn? Ik denk niet dat je weet hoe het internet in elkaar zit als je denkt dat het zo makkelijk is om IP adressen te achterhalen en te blokkeren. Trouwens, wie bepaalt wat grof is of niet? Sommige reacties zijn inderdaad behoorlijk pittig maar als er alleen gescholden word kun je er donder op zeggen dat het een puber is die aan de computer van zijn moeder zit. Niet interessant dus. Als er fel wordt gereageerd dan is dat toch helemaal niet erg? De een is gewoon wat welbespraakter dan de ander en veel reacties moeten gewoon niet zo serieus worden genomen. Het is maar een (openbaar)forum hoor, daar geven veel mensen hun bek een douw. Dat zie je op bijna elk (openbaar) forum. Als mensen er niet tegen kunnen dat er raar gedaan wordt op een forum kun je inderdaad beter lid worden van een mailgroep.
Ik kom hier ook meestal voor de sensatie, ik denk veel mensen. Als ik serieus ergens mee zit ga ik naar een maandgroep van hier, daar heb je heel weinig rare reacties.
 
IP nummers mogen helemaal niet achterhaald worden tenzij dat op last is van justitie. Je maakt mij niet wijs dat de redaktie, die zich (wijselijk) afzijdig houdt van dit algemene forum(!), er een justitiële zaak van gaat maken als sommige meelpitten effe kort door de bocht een, in mijn ogen, grappige reactie plaatsen.
 
Sorry maar 'gehoord' daar hebben we niks aan. Het is onmogelijk dus dan houdt het al snel op natuurlijk.

Mochten ze een blokkeeractie gaan ondernemen (kan niet maar ok) dan moeten ze het eerst officieel aankondigen. Je kunt niet zomaar IP adressen blokkeren hoor. Er is vrijheid van meningsuiting hier in Nederland.

Persoonlijk vind ik de reacties vaak ook wel grappig en ik kan er niet van wakker liggen. Het is juist dat opgewonden gedoe na een botte reactie dat mij mateloos irriteert. Dat hormonale gedrag en die overdreven rechtgeschapenheid van sommige mensen. Van die heilige boontjes die zelf nooit een onvoltogen woord zeggen, yeah right!

Ontspan je lekker, is ook beter voor je bloeddruk. Als je het op dit forum niet leuk vind ga dan naar de maandclubs.
 
Terug
Bovenaan