redactie

Miranda, je bent wel heel erg naïef door te denken dat iedere anoniem dezelfde is. Toevallig staat hier 1(!!!!) berichtje van mij onder 'anoniem' dus ehhh....er moet minstens nog 1 anoniem zijn tussen deze reacties! ga er maar vanuit dat er ongeveer duizend anoniemen per dag op deze site schrijven!
 
toch wel erg hoor dat mensen niet gewoon normaal kunnen doen,en anoniempje ga je zo ook met je familie om,gezellig ding ben je dan.
Miranda ik ben het volledig met je eens!
groetjes monique
 
Ga lekker LPF stemmen monique en zeur verder niet zo. Dat ze de schelders blokkeren zou prima zijn maar om mensen nou te gaan censureren omdat ze een andere mening hebben dan jij en zich anders uitdrukken dat lijkt me een beetje fascistich. Gaan jij en miranda samen een clubje beginnen en lees en schrijf hier dan aub ook niet meer want je bent zelf ook behoorlijk iritant.
 
Helemaal mee eens anoniem. Enne....effe voor Monique en Miranda die nog in sprookjes geloven: Ik ben een hele andere anoniem dan alle anoniemen die hierboven staan!!!!!!!
 
Anoniem je moet ook eerst lezen met wat ik mail,dan gelijk maar reageren.Ik heb aangegeven dat als je goed de berichten leest,je dan wel kan zien welke anoniem het is ,die steeds de boel loopt te verzieken.
 
Terug
Bovenaan