<p>Goedemorgen! </p><p>Afgelopen zaterdag+zondag heeft onze kleine van 6 weken regeldagen gehad. Althans leek het wel op en rond die tijd normaal. We hebben er toen gewoon aan toegegeven, maar hij blijft nog steeds voor meer voeding vragen en ook vaker. <br />misschien ook door het warme weer.</p><p>Ik weet alleen niet zo goed wat ik nu nog kan doen! Er zat een ritme in en daar is helemaal niks van over. Wanneer krijgt hij weer een ritme erin? <br /><br />Hij liet voorheen wel 4uur tussen de voedingen maar dat is nu 2,5/3uur. Snachts kwam hij ook standaard rond 03:00-03:30ur. Nu tussen 02:00/03:00 Ik geef flesvoeding. Normaal kreeg hij 5 voedingen van 120ml water +4 schepjes afgetopt terug naar 120ml en 1 fles van 120 + 4 = 135ml (laatste voor het slapen)<br />Nu hebben we toch maar alle flessen verhoogd naar 135 omdat hij gewoon honger heeft.</p><p>Ben nu alleen bang dat hij te veel binnenkrijgt omdat hij terug is gegaan naar 7 voedingen, liefste ook nog 8 als aan hem ligt. Opzich zou het voor 2 dagen niet erg zijn, maar vind het wel lang duren. </p><p>Hij slaapt nu ook meer. Voorheen speelde we na het voeden nog maar vaak leg ik hem nu al in de box/bed omdat hij gaapt! </p><p><br />hij woog bij de 4 weken 4,6kg en was 53,5cm lang! </p>