Hoi,
Nog even over dat blowen. Ik snap eerlijk gezegd niet zo goed waarom blowen als onvolwassen en onverantwoordelijk wordt gezien en alcohol compleet geaccepteerd is. Als je er zo sterk over denkt dan zou de (toekomstige) vader dus ook moeten ophouden met drinken.
Mijn man blowt inderdaad bijna elke avond 1 joint. En dat is al jaren 1 joint, dus het wordt echt niet steeds meer! Doet hij pas als de kids naar bed zijn, dus die zien het nooit. Daarnaast heeft hij een eigen bedrijf met ongeveer 15 werknemers dat uitstekend loopt en is hij een geweldige vader, echt zo eentje die je in reclames met zijn kroost ziet stoeien, maar ook wat opvoeding betreft zitten wij op 1 lijn.
Ponyville, nou mag jij toch even zeggen waarom wij niet aan een vierde kindje zouden beginnen. Ik zie in mijn omgeving genoeg voorbeelden waarbij ik ook zeg, zou niet slim zijn om nog een kindje te krijgen, maar dan zie ik ruzie makende ouders, ouders die de opvoeding graag aan scholen ed. overlaten, mensen die niks kunnen hebben van hun kinderen.
Nee, ik vind het erg kort door de bocht om te zeggen dat blowen puberaal is omdat je het toevallig zelf alleen in je jeugd deed. Net zoals ik overigens, ik blow ook niet, maar ik mag graag een avondje stappen met vriendinnen en dan gaat er vaak de nodige alcohol doorheen. Mag dat ook niet, ben ik dan ook nog niet toe aan het krijgen van kinderen?
Ivy