rianne de moeder van kevin zullen we hier verder gaan

Hoi Yvonne,

Hier ben ik weer ik was al bang dat ik je niet meer zou spreken ik vond het wel leuk om ervaringen uit te wisselen met jou. Maar ik heb toen eens geprobeerd om in te loggen e.d. maar dat lukte me maar niet dus heb ik het opgegeven. We zijn vorige week nog met vakantie geweest een midweek naar center parcs helemaal geweldig we hebben de hele week in het zwembad gelegen fantastisch. Kevin vindt zwemmen helemaal geweldig en max houd hij er ook van.

Kevin begint al een beetje te praten leuk hoor dat ze zich nu verstaanbaar gaan maken het is echt een aandachtstrekker. we hebben hem al opgegeven voor de creche en dan mag hij daar in januari 2006 heen raar hoor dat hij dan al gaat.

Hoe is het verder met jullie ik hoor het wel
Groetjes rianne
 
hoi rianne,

leuk dat je er weer bent , ik dacht echt dat ik je nooit meer zou spreken en daar baalde ik van want ik vind het altijd erg leuk om met je te kletsen. maar  gelukkig je bent erweer. ik ben eigenlijk nog nooit met max wezen zwemmen. ik wil vna de zomer er wel eens heen gaan. hij vind het badje geweldig die we vorig jaar buiten hadden staan. dus ik hoop dat hij het zwemmen ook leuk vind. afwachten maar.

hier zijn de afgelopen dagen niet zo leuk geweest want max begon de vrijdag voor pasen ineens te spugen en in het weekend kwam daar diaree en koorts bij en hij was super hangerig. de koorts zakte al snel maar het spugen bleef en hij wilde niks. gisteren ging het weer beter maar vandaag heeft hij weer gespuugd en dat nog wel bij de oppas notabene. gelukkig heeft ze zelf ook 2 kids dus ze begrijpt dat dat kan gebeuren maar ik vond het zelf erg vervelend dat het was gebeurd.


wij hebben zelf nog niet echt stilgestaan bij eht idee of we max naar de peuterspeelzaal of dergelijke doen. het gaat zo harstikke goed bij de oppas dus ik hoop dat hij daar kan blijven tot hij naar school gaat. het gaat al hard genoeg vind je niet? nog even en ze zijn alweer 1,5 jaar oud. de tijd vliegt.

nou tot gauw,groetjes van yvonne
 
hoi rianne,

nog even snel max begint ook al echt verstaanbare woorden te zeggen. bijvoorbeeld bal,po ven de teletubbies. ook zegt vofel(vogel) en kak(kwak) als we bij een vijver voorbij rijden. ja het word nu steeds leuker.

groetjes van yvonne
 
Ja ik vind het ook fijn dat we weer verder kunnen kletsen ik had al een paar gekeken maar ik dacht we kunnen er niet meer op.

Maar goed wel vervelend dat max zo ziek is geweest zeg is hij alweer een beetje opgeknapt? een griepje ofzo?

Ja maar het is ook wel leuk dat jouw oppas 2 kinderen heeft dan leert hij ook spelen kevin gaat naar opa en oma dus weinig omgang met andere kinderen zeg maar dus vandaar dat wij kevin opgeven voor de creche dan leert hij ook spelen met andere kinderen enzo.

Morgen ga ik naar de huishoudbeurs/negen maanden beurs ik heb er wel zin in ben benieuwd of ze ook leuke dingen hebben voor kevin. Ga jij er ook nog heen of vind je dat niets.

Van het weekend een glijbaan aangeschaft voor kevin dat vind hij ook leuk dus het hele weekend gegleden hij was er niet vanaf te krijgen.

Kevin was eergisteren 1,5 jaar ja het gaat echt hard onvoorstelbaar mijn vriendin is van het weekend bevallen van haar tweede zoon en als je dat dan ziet dan kun je je eigen bijna niet voorstellen dat die van jou ook zo klein was.

Nou ik ga weer verder spreek je snel
groetjes
 
hoi rianne,

ik denk inderdaad dat max met de pasen een griepje heeft gehad maar hjet was nfeit fijn om te zien al dat gespuug en dergelijke. en ook dat hangerige dat zijn we niet van hem gewent. maar gelukkig isn hij nu weer de oude.

van morgen ben ik met max naar de kapper geweest hij heeft nu weer een stoer stekelkoppie. hij bleef aardig stil zitten alleen op het laats vond hij het niet meeer zo leuk dat duurt dan te lang.

ik ga zondag met een collega van mij naar de husihoud en negenmaandenbeurs.zij heeft zelf een zoontje van 6,5 maand en die heet ook kevin. ik was daar vna de week en als je die dan uit de box haalt dat is dan vergeleken bij max een lichtgewichtje en nopg zo teer.

mijn schoonzusje heef tvoor 3 weken terug een dochtertje gekregen en als je dan ziet hoe klein dat is dan kun je je inderdaad niet voorstellen dat max ook zo was en nog kleiner zelfs want max was bij de geboort erg licht namelijk 2250 gram.

wij hebben van de week een fietsje voor max gekocht met zon duwstang eraan nou dat vind hij dus echt geweldig.we hopen dat er nog \vele mooie dagen zullen volgen zodat we lekker naar buitne kunnen.

nou ik ga stoppen,
tot gauw,groetjes van yvonne
 
hoi Yvonne,

Ja wij hebben zo'n fietsje gehad als kraamcadeau dus ook al een paar keer gebruikt en leuk hoor alleen dat ze nog niet kunnen sturen is soms nog niet zo handig. Kevin heeft het dan veel te druk met rondkijken en dan stuurt hij vaak naar de verkeerde kant dus moet je de hele tijd tegensturen vandaar.

Maar het weer zit nu weer even niet mee jammer hoor maar als het maar droog blijft dan vind ik het al heel fijn. Ik moet over 2 weken weer naar het cb heb een hele vragenlijst van hun gehad jij ook? Netjes keurig ingevuld natuurlijk soms een beetje gelogen dat hij altijd uit een gewone beker drinkt enzo.

Gisteren naar huishoudbeurs geweest errug gezellig maar volgend jaar ga ik even niet meer wordt een beetje erg eentonig vind ik. Wel leuk maar best druk je komt eigenlijk nog vermoeider thuis dan na een hele werkdag.

In ieder geval jij veel plezier a.s. zondag.

Greotjes Rianne
 
hoi rianne,

wij hebben op dat fietsje een ding zitten dat je het stuur stil kan zetten dus dat eht neit draait. max kijkt namelijk erg om zich heen en is neit bezig met het sturen dus dan kan die mooi rustig kijken terwijl ik niet veel moeite meot doen om te duwen.

ik heb nog geen oproep gekregen van hte cb, ik wacht geduldig af ze zouden een brief sturen zeiden ze toen dus!

ik heb veel zin in de huishoudbeurs morgen. heb jij nog iets gekocht voor kevin?en inderdaad je komt er vermoeiend van terug maar dat komt door het vele slenteren wat je op zon dag doet.ik laat je wel weten als ik ben geweest heo het was.

ik ga nu even wat strijken want we moeten van middag naar de verjaardag van mijn schoonmoeder en morgen ben ik ook de hele dag weg dus het moet nu gebeuren ,wa nt volgende week meot er weer gewoon gewerkt worden.

fijn weekend gewenst en tot gauw,

groetjes van yvon
 
Terug
Bovenaan