hoi rianne,
leuk dat je er weer bent , ik dacht echt dat ik je nooit meer zou spreken en daar baalde ik van want ik vind het altijd erg leuk om met je te kletsen. maar gelukkig je bent erweer. ik ben eigenlijk nog nooit met max wezen zwemmen. ik wil vna de zomer er wel eens heen gaan. hij vind het badje geweldig die we vorig jaar buiten hadden staan. dus ik hoop dat hij het zwemmen ook leuk vind. afwachten maar.
hier zijn de afgelopen dagen niet zo leuk geweest want max begon de vrijdag voor pasen ineens te spugen en in het weekend kwam daar diaree en koorts bij en hij was super hangerig. de koorts zakte al snel maar het spugen bleef en hij wilde niks. gisteren ging het weer beter maar vandaag heeft hij weer gespuugd en dat nog wel bij de oppas notabene. gelukkig heeft ze zelf ook 2 kids dus ze begrijpt dat dat kan gebeuren maar ik vond het zelf erg vervelend dat het was gebeurd.
wij hebben zelf nog niet echt stilgestaan bij eht idee of we max naar de peuterspeelzaal of dergelijke doen. het gaat zo harstikke goed bij de oppas dus ik hoop dat hij daar kan blijven tot hij naar school gaat. het gaat al hard genoeg vind je niet? nog even en ze zijn alweer 1,5 jaar oud. de tijd vliegt.
nou tot gauw,groetjes van yvonne