rianne de moeder van kevin zullen we hier verder gaan

Hoi Yvonne,

oh dat is inderdaad wel makkelijker dat het stuurtje niet meedraait. Ik heb voor kevin een nieuwe zomerslaapzak gekocht bij prenatal en een drinkbeker met zo'n rietje. Volgens het cb moet hij zelf uit een beker drinken maar ik vind het toch makkelijker als hij als we ergens heengaan uit een drinkbeker drinkt.

Kan max al zelf uit een beker drinken? Ik vind kevin daar eigenlijk nog te klein voor maar volgens het cb moet hij de hele dag uit een beker drinken.

Ben benieuwd hoe dat bij jou gaat. hoe vond jij het op de beurs heb je nog leuke dingen gezien?

Groetjes Rianne
 
hoi rianne,

de huishoudbeurs was gezellig,maar het was erg druk. zelf heb ik een tas gekocht die je als rug en schoudertas kan gebruiken en een stoffen stofzuigerzak. verder eigenlijk niks ook niet wat voor max.

max drinkt af en toe uiit een gewone beker maar de meeste tijd drinkt hij uit de fles en tuitbeker.op het cb zeiden ze vorige keer dat het inderdaad beteris om hem uit een beker te laten drinken ivm de mondmototriek of iets dergelijks,maar als we ergens hhen gaan dan drinkt hij gewoon uit een tuitbeker want met een gewone beker is het een geknoei en dat is thuis niet erg maar wel als je op visite bent.ik heb een poos geleden ook zon beker gekocht met een rietje maar daar meot max mog niks van hebben.

ik heb nog steeds gen bericht van het cb ontvangen dus we wachten rustig af.

ik ga weer stoppen wan tmax ligt beneden wakker in zijn bedje en wil eruit.dus tot de volgende keer.

groetjes van yvon
 
Hoi Yvonne,

Ja ik denk dat ik volgend jaar maar niet ga naar de beurs heb er nu wel even genoeg van die drukte en voor de leeftijd van kevin hebben ze toch niet veel bijzonders. Ik vind het op zich wel jammer dat er geen kleertjes zijn voor die kleintjes althans ik heb geen kleding voor kinderen gezien.

Kevin is op dit moment erg verkouden en heeft ons ook aangestoken dus lekker van het weekend met zijn drietjes ziek geweest. kevin en ik nu nog papa is alweer aan de betere hand.

Mag ik eens aan je vragen wat max nu allemaal eet ik vraag mijn eigen af of we kevin wel voldoende geven.

volgende week woensdag moet ik naar het cb met kevin dus ik ben benieuwd je hoor wel hoe het afloopt.

Groetjes Rianne
 
hoi rianne,

max is op dit moment ook weer lekker aan het snotteren. wij nog niet maar dat kan natuurlijk nog komen.

hier komt het eetschema van max:
7.00 uur         fles pap 220cc
9.00 uur         1 broodje met bijv.chocopasta
10.30 uur       stukje fruit
12.30 uur       fles pap 220cc en dan naar bed
14.30 uur       broodje of koekje met drinken
17.30 uur       warm eten en toetje
19.00 uur       fles pap 220 cc en naar bed

tussendoor drinkt max eigenlijkde hele dag wel roosvicee of water en ook krijgt hij tussen door weleens een soepstengel of rijstewafel of een extra koekje.
ook eet hij wel smarties en dat soort dingetjes.

hoe ziet jou eetschema eruit?

slaapt kevin snachts door? max word af en toe snachts wakker en  dan wil hij een fles pap en dan gaat hij weer slapen maar dit is erg vermoeiend vooral als ik dan de volgende   dag  moet werken.

volgens mij hadden ze op de huishoudbeurs wel kleertje s voor max zijn leeftijd. maar ik zag alleen maar spijkerbroekjes en tshirts met naam erop. max heeft op dit moment maat 86 van shirt en 80/86 van broek. hij akn qua lengte de broekje svan 86 wel hebben maar qua middel niet.


groetje s van yvonne
 
hoi rianne,

het is hier op dit moment weer een grote snotterbende,we zijn dus inderdaad weer allemaal verkouden en iet zon klein beetje ook. max heeft er ook erg veel last van en dat vind ik altijd erg zielig om te zien.

ik ben vandaag vrij maar moet dan weer 3 dagen werken.vorige week heb ik zelfs 4 dagen gewerkt ivm zieke collegas maar dat vind ik dan welweer erg veel.

nou ik spreek je snel weer ga gauw weer even wat was weg werken.

groetjes van yvonne
 
Hoi,

Nou we hebben elkaar niet kunnen aansteken via de computer hi hih i. Maar inderdaad wel vervelend als de kleintjes ook zo ziek zijn. Kevin is er bijna vanaf hij hoest nog een beetje maar gelukkig snottert hij niet meer zo erg.

Kevin eet:
7.30     fles melk 200 cc met 1 of 2 boterhammen met pasta of leverpastei
10.00 fruit of een koekje
12.15 2 boterhammen met beleg en 100cc melk
15.00 fruit of een koekje
17.30 groenten enzo en daarna toetje
19.30 fles melk met pyamapapje
20.00 naar bed

Kevin krijgt van mij altijd roosvicee volgens mij zitten daar ook geen suikers in maar dat weet ik niet zeker.
Ik moet morgen naar het cb dus ben benieuwd wat ik te horen krijg ik mag dan niet zeggen dat kevin uit de fles drinkt want hij behoort uit een bekertje te drinken. Als opa en oma oppassen dan doen zij dit vaak tussen de middag maar ik zelf niet zo vaak wel na het tandenpoetsen drinkt hij uit een beker maar voor de rest vind ik het makkelijk om hem uit een drinkbeker te laten drinken. Op het cb zijn ze daar alleen niet zo blij mee. maar goed.

Zeg waar woon je ergens? Als ik dat aan je mag vragen ik woon in someren
noord brabant mischien dat je het kent? Ik vind het wel grappig dat we zoveel met elkaar bespreken maar eigenlijk niets van elkaar weten vind je ook niet?

nou spreek je gauw ben nog aan het werk dus ga nog even wat doen.

Groetjes rianne
en beterschap
 
hoi rianne,

nou we lopen hier nog allemaal te hoesten en te proesten.

hoe is het op eht cb gegaan? wij moeten 10 mei erheen. maar ik heb verder nog geen vragen lijst ofzo gezien. we wachten af en anders gaan we er gewoon op 10 mei heen en dan zien we wel.max krijgt ook roosvicee van mij want dat is volgens mij het beste wat je ze kan geven.

wij wonen in rijssen in overijssel. ik ken het plaatsje waar jij woont niet maar goed als fhet om dat soort dingen gaat daar ben ik heel slecht in.ken jij rijssen wel?ik vind het inderdaad erg grappig dat je niks van elkaar weet en toch heel veel met elkaar deelt. heb ik nog nooit eerder meegemaakt.

ik zal me anders evne voorstellen en hoop[ dat je me dan een beetje leert kennen.
ik heet dus yvonne en woon samen met mijn vriend. we hebben dus sinds 10-10-2003 een zoontje max en we wonen in een huurhuis. ik werk 2 dagne in de week als cassier ein een supermarkt en voor de rest ben ik huisvrouw. tegenwoordig werk ik meer ivm veel zieken maar normaal is fhet 2 dagen.we hebben geen auto dus we deon alles met de fiets en openbaar vervoer we hebben alletwee geen rijbewijs. ik ben trouwens 32 jaar en mijn vriend is 35 jaar oud.op dit moment zijn we nog niet eecht met een 2e kindje bezig maar je weet nooit wat de toekomst doet.als ik werk gaat max naar ene oppasmoeder die zelf ook 2 kinderen heeft van 7   en 8 ook gaa thij wleeens naar mijn schoonmoeder toe.ik hoop dat je nu iets meer van me weet en als je nog wat wilt weten vraag het gerust.

vandaag ben ik lekker een dagje vrij en dat betekent dan meestal het achterstallige wasgoed wegdraaien en dergelijke want ja dat gaat gewoon door.ook evne achter de pc zitten vind ik eluk maar dat kan meestla niet zo lang ivm max die wakker word   of de huishoudelijke dingen die gedaan moeten worden.nou ikga er dus maar weer eme stoppen en ik hoop je gauw weer te spreken.

groetjes van yvon
 
Hoi yvonne,

Nou op het cb was alles goed gegaan kevin moest 2 blokjes op elkaar zetten en dat deed   hij met beide handjes dus dat was goed. Voor de rest was ook alles goed hij woog 12,6 kilo en is 85 cm lang allebei net boven het gemiddelde dus prima. Voor de rest hadden ze niets op te merken dus mooi.

ik ken Rijssen ook niet hoor ben trouwens ook niet zo topografisch aangelegd. Maar wel leuk om te weten waar je woont.

Nou ik zal ook eens wat meer over mezelf vertellen ik ben 24 bijna 25 (17 mei) Ik woon samen met mijn vriend van 33 en hebben dus sinds 3 oktober 2003 kevin. ik werk 3 dagen in de week als secretarieel medewerkster bij een hogeschool. Kevin gaat 3 dagen naar mijn schoonouders toe in het begin heeft mijn moeder ook opgepast maar zij woont een uur rijden van ons vandaag en zij heeft 3 jaar geleden een herseninfarct gehad waardoor zij enorm veranderd is en ik eigenlijk haar niet meer wil laten oppassen het ene moment gaat het goed en het andere moment slaat ze om dus vandaar. Wij willen in de toekomst wel een tweede kindje maar ik wil eerst al mijn kilo's kwijt die ik net voor de zwangerschap en tijdens de zwangerschap ben aangekomen en niet ben kwijtgeraakt. Nou als jij nog iets van me wilt weten mag je het ook altijd vragen.

Ik ben morgen lekker vrij dan ga ik met kevin babyzwemmen en even wandelen en koffie drinken met mijn vriendin die ook zwemt dus wel gezellig.

Ik hoor je snel weer
groetjes rianne
 
Terug
Bovenaan