rianne de moeder van kevin zullen we hier verder gaan

hoi rianne,

hier weeer even een berichtje van deze kant.max ligt op dit moment te slapen en als ik dit berichtje af heb ga ik ook ff onder de wol,want ik ben gisteren ziek naar huis gegaan en werk vandaag dus ook nog niet. ik heb erg veel last van de hooikoorts en ben vreselijk moe. ik heb wel medicijnen gekregen   tegen de hooikoorts en die hielpen vorig jaar perfect maar nu krijg ik er alleen maar meerklachten van lijkt het wel dus van de week maar evern alngs de dokter voor een ander middeltje en iets dat ik beter slaap snachts want dat is echt een ramp op dit moment en dat ligt neit allleen aan max maar ook gewoon van eht liggendraaien endergelijke. ik word er nu echt gek van dus ik hoop dat de ha raad weet.

met max gaat het weer beter hij is nog wel iets aan eht snotteren maar niet meer zo erg als van de week.

nou ik ga slapen ik spreek je gauw weer.

groetjes van yvonne
 
Hoi Yvonne,

Ik hoop dat het alweer iets beter met je gaat. Lijkt me echt niet fijn hooikoorts. Fijn dat max ook weer bijna beter is.

Kevin begint weer te hoesten maar ik hoop dat hij niet verkouden wordt is hij net beter zou hij het weer opnieuw krijgen maar we zien wel.

Ga je nog iets leuks doen met koninginnedag? Ik weet nog niet wat we gaan doen heb geen idee zal waarschijnlijk rondkijken in ons dorp worden ik vind koninginnedag nooit zo leuk maar goed we doen er maar aan mee.

Nou beterschap en tot horens

Gr. Rianne
 
hoi rianne,

ik heb er nu ook nog een ooronsteking bij dus we kunnen nog wel even vooruit met de kalchten maar goed niks aan te doen.

met max gaat het goed,hij is gisteren alleen gevallen en daarbij op zijngezicht terecht gekomen, zodat hij nu een mooie schaaf op zijn neus heeft zitten.

op koninginnedag gaan we meestaL even de stad in. er zijn dan kraampjes en de winkels zijn hier ook open tot 4 uur.dus als we puf hebben gaan we er even heeen.smorgens kijk ik meesstal even naar de tv waar de koningin dan op te zien is.ik hoop dat het een beetje mooi weer word kunnen we mooi naar buiten,want daar knapt een mens oiok van op.

nou een fijne dag gewenst   en tto gauw,

groetjes van yvonne
 
hoi rianne,

hoe is jullie koninginnedag verlopen? hier was het gezellig. we zijn naar de stad geweest en daar hebben we max in de kindermolen gezet in een autootje en hij vond het geweldig en was erg boos toen hij er weer uit moest. ook heeft hij vna zijn oma een hele grote tweetyballon gekregen. later hebben we nog met zijn allen ijs gegeten op een terras want het was erg mooi weer. max wou niks van het ijs weten dus die hebben we maar een koekje en wat te drinken gegeven en daar was hij wel blij mee.

max is nu met zijn vader een stukje lopen met die duwfiets zodat ik dus lekker even het rijk voor mij alleen heb. heb net even de achterstallige was wegggewerkt en de strijkberg.en nu even achter de pc en dan straks lekker op mijn makkie een bakkie thee drinken.

ik moet van de week weer   3 dagen werken,maar het is even aftewachten of dat wel gaat want ik ben nog steeds supermoe dus misschein nog maar even een weekje rust houden. ik zal morgen even de ha bellen om te vragne wat ik er het beste aan kan doen.

nou tot gauw,

groetjes van yvon
 
Hoi Yvonne,

Nou onze koninginnedag is ook leuk geweest 's-morgens naar de stad geweest was ook markt met kraampjes. En we hebben daar een mooie werkbank voor kevin gekocht met hamer en schroeven en van allerlei gereedschap voor 4 euro van smoby. Nou we zagen het staan en ik zei dat kunnen we niet laten voor die paar euro zag er nog goed uit dus kevin kan aan het timmeren.

's-middags even lekker gepoetst en mijn vriend is met kevin gaan wandelen is ook wel eens lekker kun je tenminste even doorwerken ideaal.

Nou ik hoop voor je dat je gauw opknapt maar ja het weer zit ook niet echt mee natuurlijk dan weer zon en dan weer regen en koud maar goed we moeten het er toch mee doen. van de week lekker maar 2 dagen werken donderdag lekker vrij ik hoop dat het weer dan iets beter is.

tot horens
Groetjes Rianne
 
hoi rianne,

we zijn net even met zijn allen de stad ingeweest,want er was muziek en er werden  balonnen opgelaten. we hebben voor max ook een ballon de lucht in laten gaan en die bleef  meteen al in een boom hangen. gelukkig konden we bij de tak en waaide die alsnog weg. we zijn benieuwd waar hij terechtkomt. aan de wind ligt het niet want die staat er genoeg.max ligt nu in bed en als  hij straks  wakker is gaan we nog wel even naar de stad want dan is er weer andere muziek en ook zijn er weer de draaimolen  endergelijke voor de kids.

met mezelf gaat   het de ene dag goed en de andere dag is het weer pet. komt wel weeer goed als het weer inderdaad maar eens mee zou werken.

zaterdag is hier in de buurt een rommelmarkt en daar ga ik zeker even heen want dan kun je inderdaad wat leuks op de kop tikken van bijvoorbeeld speelgoed voor een habbekrats.hopen dat het weer meewerkt.

groetjes en tot gauw,

yvonne
 
Hoi Yvonne,

Nou we hebben lekker weinig gedaan gisteren zijn 's-middags naar de eendjes geweest met kevin vindt hij helemaal geweldig brood voerren en af en toe zelf een hapje.

We hebben hem lekker zelf laten lopen en hebben een blokje om gelopen met hem leuk is dat ze zelf kunnen lopen rent hij er lekker op los. Vanochtend dus ook uitgeslapen tot kwart voor acht dus vandaag nog maar eens een blokje rond denk ik hi hi.

Voor de rest heb ik even niets te vertellen ik hoor wel weer van jou.

Groetjs Rianne
 
ha yvonne,

Enne hoe was jouw moederdag??? Heb je nog iets leuks gekregen van max? Ik had tegen mijn vriend gezegd dat ik echt geen kado hoefde ik vindt het eigenlijk een beetje overdreven het is leuker als ze het zelf snappen en dan op de crecht ofzo iets maken.

Maar toch nog iets gekregen een muismat met een hele mooie foto van mijn 2 mannen toch ook wel leuk dus ik denk dat ik die maar eens mooi mee neem naar het werk dan kan ik hem daar mooi gebruiken wel leuk.

ben benieuwd of jij ook een verassing hebt gekregen. Voor de rest weinig nieuws veel binnen gezeten doordat rotweer. Ik hoop dat het gauw beter wordt.

Morgen lekker vrij zwemmen met kevin en even koffiedrinken met mijn vriendin we hebben het ook zo slecht hihi.

Nou tot horens
Groeten Rianne
 
Terug
Bovenaan