Rijstebloempapje gevoerd

Hahhaha lekker he! Dat geknoei!!!
Och, ht komt allemaal wel toch!? Ze moeten gewoon even wennen aan al die smaakjes en aan iets anders dan de fles! Voordat je het weet, heeft ze binnen no-time een bordje pap op!
Gisteren heeft mijn dochtertje redelijk gedronken, af en toe ong 40 cc over maar geen 100cc ofzo meer gelukkig. Ze dronk wel heeeeel langzaam, veel spelen met de fles en om zich heen kijken (ze wil echt ALLES zien!!).
Vanmorgen heeft ze weer voor de eerste keer de fles echt helemaal leeggedronken, tot de laatste druppel.

4 december, wanneer geef jij dat rijstebloempapje dan? En hoeveel heeft ze op? Of had je dat al geschreven? Ik word soms gek van die schema's.
Mijn uk heeft ook al een paar keer wortel op. Prachtig! Heel zijn gezicht onder...

Ik had dat toen s'middags gegeven, maar eigenlijk meer omdat ze de flessen niet goed dronk en elke keer veel liet staan. Bij die fles s'middags liet ze weer 100cc staan en heb ik van 90cc gewoon pap gemaakt (zodat ze, als ze het zou eten, toch die melk binnen had)
Maar daar heeft ze dus maar een paar hapjes van binnengekregen, was 1 grote kliederboel haha!
Nu drinkt ze de fles eigenlijk wel weer redelijk (niet te hard roepen!) dus nu wacht ik denk ik nog even met de pap. Of ik geef haar zo af en toe eens, om te laten wennen. Dan doe ik dat denk ik s'middags met de fles van 12.00/13.00 uur, dat vind ik het makkelijkste.
Lekker he, dat geknoei en geklieder met dat eten! hahaha ik lach me dan helemaal kapot! Vond hij de worteltjes wel lekker??
Ik heb hier ook nog een potje worteltjes staan, maar heb nog niet geprobeerd. Wanner heb jij dat gegeven?

Dat is nu wat he, ik ben wel een beetje begonnen met vast voedsel maar daar zit echt nog geen vast tijdstip in ofzo...dat vaste schema daarvan lukt me nog niet zo.
Soms krijgt ze ook alleen maar de fles, omdat ik haar anders wakker moet maken.
Morgen moet ik werken en daar is ze meer wakker, dus ik heb al een potje fruit in de tas gedaan hahaha.

Hey,

Mijn zoontjes schema ziet er nu zo uit:

7.00u fles
9.45u aankleden
10.00u fruithapje
11.00u fles
11.30u slapen
15.00u fles
17.30u groente
18.00u badje of wassen
18.30u fles
19.00u naar bed
22.00u fles (die doe ik nu nog maar 150cc i.p.v. 180)

Ik moet volgende week naar het cb en dan zal ik eens vragen hoe en wat.
Pfff...ik heb het idee dat ik af en toe maar wat aan modder hoor met dat eten.
Ik probeer maar wat.
Hij krijgt nu 2 eetlepen vers fruit. (ik eet lekker de rest op hahaha)
En vanavond heeft ie een half potje sperzie bonen op. En hij heeft me toch zitten smullen...hahahaha...ik lach me ook iedere keer naar.

Nou ja, hij doet het verder prima, dus het zal allemaal wel goed zijn.

Dat ziet er toch hardstikke goed uit dat schema?! Het blijft toch altijd een beetje aanmodderen. Elke keer als ik denk dat ik het te pakken heb, dan gooit ze het zelf weer om. In grote lijnen blijft het wel hetzelfde, maar het blijft gewoon uitproberen.
Zou me er niet te druk om maken.
Is voor mij misschien wat makkelijker gezegd omdat het de tweede is.
Kan me herinneren dat ik bij de eerste heel erg gehecht was aan m'n schema, zelfs een beetje tot het obsessieve toe..
Klopt dus echt dat je bij de tweede veel makkelijker wordt.
Succes..
Sil

Hier nog zo eentje die echt aan haar schema vastzit hoor. Ik moet gewoon weten hoe mijn dag verloopt. Heel stom, want wat maakt het eigenlijk uit, maar toch is het zo.
Dank je voor je bemoedigende berichtje. Kan soms zo onzeker zijn...maar ja, dat hoort er ook wel een beetje bij.

Maar als jij houvast hebt aan je schema, is dat juist goed toch! Alleen werd het bij mij toen wel erg extreem. Ik ging bijna de deur niet meer uit, want anders kreeg ze bijv. de fles 5 min. later...
En onzeker is, denk ik, iedere moeder. En ook dat hoeft niet altijd negatief te zijn. Als je helemaal niet onzeker was, zou dat ook kunnen betekenen dat het je allemaal geen bal doet. En dat is ook niet de bedoeling, dan kun je beter af en toe wat onzeker zijn.
Sil

Terug
Bovenaan