@ Rimke S

A

Anoniem

Guest
Hoi Rimke,

Ik las bij een onderwerp dat jij met Maudy naar een osteopaat bent geweest en nu ben ik benieuwd naar welke, ik woon vlakbij jou namelijk, Oosterbeek. Mijn meisje is vreselijk huilerig, onrustig  en heeft nogal een zware geboorte gehad dus wellicht is een osteopaat ook wat voor haar.

Jij had toch goede ervaringen?

Groetjes, Jessica

Hoi!!
Wat naar dat jullie ook zo'n rot bevalling achter de rug hebben, en nog naarder dat jullie meisje zo onrustig is. Zielig he? En ook vervelend voor jou, ben je goed hersteld??
Hoe oud is jullie grietje?

Wij zijn inderdaad hier in Velp bij een osteopaat geweest, echt een goede! Hij heet Marc de Haan en zit op de Velperweg. Je moet maar eens googlen. Wij hebben er ontzettend goede ervaringen mee, en je krijgt het vergoed van je verzekeraar!
Echt een aanrader en zo snel mogelijk regelen zou ik zo zeggen, misschien vindt hij niets, maar dat weet je dan ook..............aan de andere kant, als je meisje zo onrustig is, heeft dat een oorzaak.............en dat zal zeker met de zware bevalling te maken hebben.....
Als je wilt dat ik het telefoon nummer even voor je opzoek? Ik heb hier de rekeningen liggen! Ik hoor wel van je!

Grappig dat je ook in de buurt woont, oosterbeek is mooi he?
Nou,, ik hoop dat het wat voor jullie gaat doen!

Dikke kus Rimke

Hoi,

Mooi, ik had al gegoogled vanmorgen en kwam al bij hem uit maar toen bedacht ik me dat ik had gelezen dat jij ook iemand had bezocht dus vandaar. Dan ga ik 'm maandag meteen bellen.

Mijn dochter is al 10 maanden, ze is te vroeg geboren en ik had HELLP. Zij een infectie eroverheen en vanaf dat moment was het foute boel. Ze is al twee keer tussentijds opgenomen geweest in Rijnstate maar nu verergert het al een hele poos. Eerst dacht ik dat het gewoon een pittig grietje was, maar volgens mij loopt het uit de hand. Na haar geboorte heeft ze 3 uur te weinig zuurstof gehad en liep blauw aan en moest daarna dus de couveuse in, wellicht heeft ze hier iets aan over gehouden maar dat weet ik niet. Daarom, ik word er gek van dus ga ik naar de osteophaat. Wie weet helpt het.

Ik ben helemaal de oude hoor, gelukkig. Jij ook?

Groetjes, Jessica

Hoi Jessica,

Ook een naar verhaal zeg! Wat akelig dat je niet weet of je dochtertje er iets aan over heeft gehouden he?
Maakt mij heel onzeker in ieder geval, Maudy lijkt zich goed te ontwikkelen maar over de toekomst kan   niemand ons iets zeggen. Ook is er weinig literatuur te vinden op internet over de combinatie slechte apgarscores en verdere ontwikkeling van een kindje..........
Het maakt mij dus heel onzeker, maar weet natuurlijk niet of dit voor jou ook geldt.

Heel naar ook dat je meisje nog een infectie heeft gekregen en al twee keer is opgenomen in het Rijnstate, laat het nu dan maar eens over zijn met die ongein he?
Niets zo vervelend als een onrustig en ziekig kindje..............heel zwaar voor jullie lijkt me!
Fijn dat je zelf wel bent hersteld van je HELPP............met mij gaat het psychisch ook wel beter, het was gewoon een heel nare afschuwelijke ervaring, die bevalling van ons.............maar goed...........je verandert er helaas helemaal niets meer aan.........kwestie van het verwerken en hopen op een betere ervaring mocht maudy ooit een broertje of zusje mogen krijgen............

Anyway, ik hoop dat Marc jullie kan helpen, een hele fijne en rustige kerel die goed en leuk met kindjes is..............komt vast goed, laat je even weten hoe het gegaan is? Zou ik leuk vinden om te horen!

Fijn weekend!!

Liefs Rimke

Hoi Rimke,

Zo te lezen hebben jullie ook veel voor de kiezen gehad. Ik ben het er helemaal me eens dat het vanaf nu over moet zijn met al het gedoe! Het maakt me heel onzeker voor de toekomst want ik heb geen idee in hoeverre Nora last krijgt van alles. Ze is nu nog te klein om daar grote uitspraken over te doen.

Maandag ga ik Marc gelijk bellen en ik laat zeker weten hoe het gaat. Wel mooi dat Maudy er baat bij heeft gehad.

Ach, en als Maudy een broertje of zusje krijgt: het kan heel anders! Nora heeft een broer van 2 en dat was een vrij gewone bevalling en hij had een apgar van 10.

Fijn weekend en bedankt voor de info!

Geen probleem! Sterkte er mee en ik hoop dat het gaat werken voor jullie!!

hey

ik las dit en moest ook even reageren, wij hebben ook een nare bevalling gehad mees haalde gelijk geen adem en werdt gereanimeerd en dus ook zuurstof tekort gelukkig deed hij het snel goed maar we dachten allemaal ook de doktoren dat hij er tussen uit kneep nou gelukkig niet. Mees heeft een scan gehad omdat er inderdaad eventuele dingen aande hand konden zijn en daar zagen ze dus ook wat op dat iets niet goed was wil in mindere mate maar wat dat wisten ze niet, hiervoor heeft hij dus nog een mri scan gehad omdat ze daar alles goed op kunnen zien dat andere was een hersene scan eeg als i het goed zeg, en de uitslag was niks te zien wat een opluchting was dat ,maar toch hou je het wel in je achterhoofd. Waarom is dit bij jullie niet nagekeken?

Groetjes anja

Hi!!

Hier nog een zware bevaller, maar ik vraag me iets af -gewoon nieuwsgierig- wat voor APGAR scores hadden jullie kindjes dan? Sophia had 8, en is beademd en in de couveuse opgenomen, mocht gelukkig na 4 dagen naar huis. Ik denk dat dat de vier langste dagen van mn leven zijn geweest tot nu toe!

Ben gewoon benieuwd hoor.

xx Mara

Terug
Bovenaan