Ja ik heb er idd al twee rondlopen. Wel gek eigenlijk want bij beide jongens was ik 5 dagen te vroeg bevallen en nu, grmbl...al 5 dagen overtijd...misschien komt het omdat we nu een dochtertje verwachten? Ik weet het niet. Maar het blijft vreemd dat mijn lichaam nu zo anders reageert, of beter gezegd NIET reageert, haha.
En trucs om beter te slapen? Ik lees voortdurend, dus als ik midden in de nacht wakker word en ik slaap niet meer in dan huppetee ga ik lezen, dan val ik na een paar blz. zo weer in slaap. Alleen wat me afgelopen weekend zo verschrikkelijk wakker hield waren rusteloze benen en om het halfuur moeten plassen omdat de baby zo hyperdepieper de samba danst in mijn buik. Gek wor je dr van. Gelukkig hebben we hele lieve ouders waar onze jongens regelmatig even kunnen logeren. Dat scheelt mij weer kids naar school brengen en kan ik overdag even bijkomen.
En 'even' boodschappen doen is er ook niet meer bij, pffft, voortdurend hoor je: loop je er nou nog?? en hoe lang moet je nog?? en Nog niets?? Tja, heel goed bedoeld en heel lief, maar af en toe voel ik me alleen nog maar een broedkip, haha.
Nou meis, volhouwen (tja dr zit niks anders op he) en ik hoop voor ons dat het vannacht of morgen gaat gebeuren!!!! (dat denk ik elke avond weer.....🙁)
liefs Marjen