rimke

Hoi Rimke.

Ik wens je heel veel sterkte en ik hoop dat je snel in mag worden geleid (en dat dan niet alles vol zit en dat je toch nog naar huis gestuurd wordt.... )
Nog even en dan heb je je meisje in je armen!

Gr. mamajo (mv Jasmijn en Fiene)

He Rimke,

Heel veel succes. Dat strippen is ook geen pretje zeg. Ze moeten je een hormoonveter geven, dat werkte bij mij heel goed. Voor de rest is inleiden ook geen echt pretje maar je weet wel dat je kindje er dan wel binnen de 10u meestal is. Dus zet hem op! Je meisje is er hopelijk snel!

groetjes, Saskia

hoihoi!

Nou, ik loop ook nog rond hoor!
Gisternacht een nachtje in het ziekenhuis geslapen, was weer zalig........
En gister en vandaag ga ik naar de acupunctuur en homeopaat om het een en ander op te wekken. Ik hoop dat het gaat helpen, want nogmaals: zin in inleiden heb ik niet, wil er echt alles aan gedaan hebben om thuis te kunnen bevallen.........maar goed, lukt het niet, dan lukt het niet.
Ik hoop eigenlijk dat ons kleine meisje van het weekend komt. Zodat ik maandag niet te horen krijg dat ik doorgestuurd word..................

Ik hoop dat het bij jullie ook allemaal goed gaat, en het nog enigzins volhouden...............het valt niet mee.

Dikke kus Rimke
40+5

Sterkte ermee! Zal voor je duimen dat het inderdaad dit weekend gaat gebeuren! Is ook een mooie datum (ben zelf ook op de 8e geboren hahaha)!!

Groetjes,

Monique

Hoi Rimke,
Nou net als jij loop ik dus ook nog steeds rond te waggelen. Ben vanmorgen naar het ziekenh. geweest, heb een halfuur aan de ctg gezeten en daarna een echo gehad. Maar zoals ik al verwachtte zag het er allemaal tiptop uit en ging het prima met de conditie van de baby...dussss met andere woorden, er is een nwe afspraak gemaakt voor maandag en dan kijken we wanneer ik ingeleid wordt... maar hij zei erbij dat hij verwachtte dat ik voor die tijd al ben bevallen. Tja, daar geloof ik niet meer zo in, want dat heb ik de laatste weken van iedereen wel zo vaak gehoord, haha, ...zucht...we moeten blijven volhouden. Ik duim voor je dat je dit weekend heerlijk thuis bevalt. Ik ga sowieso naar het ziekenhuis. Toitoitoi! en zet 'em op!
Liefs marjen

Doen! Lekker doen, dat janken.

Heb ik vanmorgen en vannacht ook gedaan, en zojuist ook tegen de verloskundige........
Na 1 heel uur slaap vannacht, dacht ik "ik bel ze gewoon eens huilend op", kijken wat er gebeurd.
Nou, ik kon gelijk komen, ben weer gestript, en nu behoorlijk grondig..........au!
En mocht het van het weekend echt niet gaan mag ik weer in het ziekenhuis slapen........maar goed, dat is geen oplossing natuurlijk, dat kind moet eruit!

sterkte maar weer..........

Kus Rimke
40+6

Terug
Bovenaan