Goedemorgen,
Zou me hier niet druk om maken, dat ritme komt wel.
Je kindje is tenslotte nog maar 6 weken oud. Het is ook een levend wezentje en geen machine ;-)
Ik heb onze dochter nooit laten huilen tot haar 6 maanden en rond de 10 weken is er toch echt een ritme in gekomen.
Snap dat ze in slaap vallen na 15/20 minuten. Je baby is helemaal kapot en overstuur. Persoonlijk zou ik een baby van deze leeftijd nooit laten huilen, ze hebben je dan gewoon nodig.
Ik denk dat je zoontje de voeding nog echt nodig heeft als ik naar zijn leeftijd en gewicht kijk. Hij is 6 weken en nog 'maar' 3100 gram. Onze dochter was bij haar geboorte 3280 gram.
Hoe groot zijn de flessen die hij krijgt? Je kunt proberen er 3 uur tussen te laten door een speen te geven of even te wandelen.
Lukt dit niet dan gewoon een volledige voeding geven.
Drinkt hij de voeding helemaal op dan is het misschien tijd om deze al op te hogen? Zet er even een vraagteken bij omdat ik niet weet wat hij nu al krijgt hoor.
Ons cb zei nooit water of iets te geven op die leeftijd en ook niet klooien met de voeding. Als ze honger hebben dan hebben ze honger. Dat ritme komt echt wel als hij iets ouder is.
Waarschijnlijk is dit rond de 8-10 weken. Toen kon ik echt naar de klok kijken wanneer ze de volgende voeding moest hebben zo ingesteld was ze erop.
Komt echt wel goed