Hey,
ook maar even mijn ritme beschrijven, aangezien ik dit topic heb geplaatst. Ik vroeg me namelijk af of wij wel een goed ritme hebben. Maar als ik dit zo lees dan doet iedereen het wel ongeveer hetzelfde.
Als Julia wakker wordt krijgt ze haar voeding. Ik geef 2 keer per dag een flesje kunstvoeding en 3 á 4 keer bv. Dit laatste is afhankelijk van hoelaat ze wakker wordt 's ochtends. Dit is meestal tussen 5 en 7.30.
Als ze rond 5 uur wakker wordt, dan krijgt ze bv en gaat ze meteen haar bedje weer in.
Ongeveer 3 uur later wordt ze wakker, dan krijgt ze weer bv en dan gaan we lekker knuffelen en dan in bad of wassen.
Daarna mag ze in de box spelen en als ze moe wordt gaat ze weer naar bed.
Als ze rond 7 uur wakker wordt, dan krijgt ze bv en doen we meteen het bad/wasritueel er achteraan. En dan box en weer slapen.
De rest van de dag is dan voeden-knuffelen-schone luier-spelen in de box-slapen.
Ze slaapt dus nog tussen alle voedingen en is na elke voeding een uur tot 5 kwartier wakker.
Tot gisteren sliep ze in een wiegje in de woonkamer,. Dit vond ze erg prettig, dan hoorde ze vertrouwde geluiden. maar het is inmiddels een hele nieuwsgierige meid geworden die niet meer wil slapen, want het is te leuk in de woonkamer.
Dus vanaf vandaag slaapt ze ook overdag in ahar eigen kamertje. Ze was vanochtend even in paniek, maar al snel sliep ze heerlijk.
Liefs Maartje