Ritme

Julia begint de dag met een voeding van ongeveer 120 ml tussen 5 en 6 uur, dan rond 10 uur, rond 14 uur en rond 17.30. Dan slaapt ze een hele ruk tot de laatste voeding van ongeveer 23.30. Ze is nu 9 weken en drinkt tussen de 120 ml en de 165 ml per fles. Mijn dochter is heel makkelijk, huilt niet voor een voeding. Ik weet dat ze honger heeft doordat ze op haar handjes gaat sabbelen, maar heel vaak moet ik haar wakker maken voor een voeding. Vaak is ze een tijdje wakker voordat ze een voeding krijgt, Julia mekkert dan niet, ze vindt het heerlijk rustig wakker te liggen en bijv. naar haar handjes te kijken. Soms leg ik haar in de box een halfuurtje voordat ze eten moet hebben en kijkt ze rustig in de box rond.

Hallo,
Thirza slaapt nu sinds vorige week door! Wordt 's nachts soms nog even wakker, maar is dan ook zo weer slapende!
Thirza is nu bijna 12 weken.
Zij krijgt haar eerste fles rond 6.00/7.00, dan ligt ze er tussen half 8 en half 9 weer in, opgefrist en wel (wij doen 's avonds douchen of badderen), dan komt zij meestal rond 10.00/11.00; 14.00/15.00 en rond 19.00.
Haar laatste fles krijgt zij om 22.00 of 23.00 uur
De eerste en de laatste fles bied ik 180 ml + 6 scheppen aan en de overige 3 voedingen 150 ml + 5 scheppen voeding.
Nu merk ik dat zij de eerste voeding bijna nooit op drinkt, meestal zo'n 100/120 cc en dan slaapt ze de ochtend tot een uur of 11. Het gebeurt alleen nu steeds vaker dat ze doorslaapt tot 12 uur of zelfs 1 uur. Ik zelf denk dat ze zo langzamerhand toe is aan 4 voedingen, maar wil dit eerst even met het consultatiebureau bespreken! Denk dat ik dan wel voedingen van 180 + 6 scheppen ga aanbieden! Maargoed ik kijk het nog even aan!
Liefs Patricia

Terug
Bovenaan