Robijn op Forumdag uitdelen?

A

Anoniem

Guest
Hoi Allemaal,

Als Buzzer (online-testpanel-lid) mag ik Robijn Klein & Krachtig testen.
Dit is 2x geconcentreerd wasmiddel, waarbij je voor 1 was maar 1 dopje wasmiddel nodig hebt.

Ik heb de eerste wassen er al mee gedraaid en ben super enthousiast. Het ruikt lekker en maakt met minder wasmiddel echt erg goed schoon, zelfs bloedvlekken, ingedroogde chocoladevlekken en bakvetspetters! En doordat die flessen veel kleiner zijn heb ik meer ruimte op de plank over.

Ik ben benieuwd of jullie het leuk vinden om mee te testen...

Ik heb voor 23 mensen een testkit, zodat zij ook kunnen testen hoe t werkt.

Die Robijn Klein&Krachtig testkit bevat:
1 mini-vuilniszakje (minder verpakking dus beter voor milieu)
2 doppen Robijn Klein&Krachtig Color
1 Buzz-boekje "Was geheim" vol informatie en testjes die je zelf kunt uitvoeren met de was en maak kans op prijzen (zoals bijv. i-pod's of een jaar gratis wassen)
1 T-shirt voor je kind

Het T-shirt is er in maat 104 (3-4 jaar), 116 (5-6 jaar) of 128 (7-8 jaar) met dessins geïnspireerd op dingen die klein&krachtig zijn... Ik heb de volgende: roze met mier (116 en 128), oranje met kopje espresso (104 en 116), geel met rode peper (alleen 116). De shirts zijn beperkt beschikbaar (ongeveer 5 per maat per dessin), dus op = op, weg = pech.

Dus als je mee wilt doen: meldt even welke maat (en welk dessin) T-shirt je het liefst wilt!

Dan krijg je jouw eigen testkit op de forumdag…

Groetjes,
Esther

Hey hey

ik wil wel meedoen hoor. Moet ik alleen testen en het resultaat aan je doorgeven?  
Dan wil ik wel het shirtje met mier hihi

Ik wil ook wel meedoen.
En zou dan graag het oranje shirtje met kopje espresso willen hebben maat 104.

xxx Diana

Ik ben wel van zomer 2006 maar wil wel mee doen hoor!
Dan ga ik voor de oranje met espresso in maat 104!

Emailadres is:   jennie_zuid_holland@hotmail.com

gr. jen en mike 7-8-2006

Ik wil wel mee wassen (moet er toch genoeg doen :) )! Ik wil wel een setje mee op de forumdag...
Mijn voorkeur van tshirt gaat uit naar de mier in maat 116.

groetjes Cathelijne

oeps ik lees net wat over een forum dag hahaha en daar ben ik niet bij...sorry!!!

Wat een leuk idee!

Ik wil ook mee doen en ben erbij met de Forum dag..

Mijn voorkeur gaat uit naar het shirt met espressokopje en dan de grootste maat.. 128 was het geloof ik?!

xx Lies

Terug
Bovenaan