Robijn op Forumdag uitdelen?

Hallo Allemaal,

even een update:

Pakketjes voor volgende dames staan klaar voor uitdelen op de forumdag:
Yvon, Elly, Lies, Annemarie, Cathelijne en Diana.
Bertine: wil jij niet liever 2 pakketjes ( 2-ling)?  1 roze/1 gele? of 1 roze/1 oranje?

Voor de andere lezers: mocht je iemand kennen die naar de Forumdag gaat, of zelf gaan en denken: hee, dit lijkt me leuk - reageer even en geef je voorkeur voor shirtje door.

Afhalen in Lelystad is ook een optie (dan plak je er gelijk een leuk dagje Bataviastad achteraan - lekker shoppen )

Helaas zijn shirtjes maat 104 al op! Ik heb nog wel maat 116  en 128. Ik doe mijn best om iedereen het shirt te geven wat ze graag hebben willen, maar de voorraad is beperkt.

Groetjes en tot ziens,
Esther

Als ik dan toch zo brutaal mag zijn: mijn vriendin Patricia  met dochter (9mnd) komt ook naar de forum dag en wil ook wel testen. Haar voorkeur gaat uit naar roze mier maat 116

Nou, als ik dan ook zo brutaal mag zijn, mijn vriendin Liesbeth komt mee, en zij heeft een dochtertje. Dus de roze mier in 116 zal ze erg leuk vinden!
Liefs

Hoi Essie,

Ik wil ook graag helpen testen, en extra wasmiddel is met al die wassen ook geen overbodige luxe!!

Qua t-shirt zou ik graag een gele willen, met rode peper!

Groetjes Saskia

quote: EJ1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-02-2008 12:28:34'));

Als ik dan toch zo brutaal mag zijn: mijn vriendin Patricia  met dochter (9mnd) komt ook naar de forum dag en wil ook wel testen. Haar voorkeur gaat uit naar roze mier maat 116

Roze 116 is er helaas niet meer. Liever Roze 128?
Heb in 116 alleen nog oranje (espresso) of geel (chilipeper)

Groet,

Esther

quote: Soela reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-02-2008 14:10:12'));

Nou, als ik dan ook zo brutaal mag zijn, mijn vriendin Liesbeth komt mee, en zij heeft een dochtertje. Dus de roze mier in 116 zal ze erg leuk vinden!
Liefs

Roze 116 is er helaas niet meer. Liever Roze 128?
Heb in 116 alleen nog oranje (espresso) of geel (chilipeper)

Groet,

Esther

quote: miniduikfan1977 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-02-2008 14:33:50'));

Hoi Essie,

Ik wil ook graag helpen testen, en extra wasmiddel is met al die wassen ook geen overbodige luxe!!

Qua t-shirt zou ik graag een gele willen, met rode peper!

Groetjes Saskia

Pakketje is klaar en gaat mee naar de Forumdag...

Groetjes,
Esther

Annemarie & Elly,
Maat 116 Roze met mier  heb ik  helaas niet meer.

Heb alleen nog:
116 Oranje met espressokopje,
116 Geel met rode chilipeper
en 128 Roze met mier.
Kunnen jullie melden welke je dan wilt? 128 met mier of 116 met ander motiefje?

Saskia: pakketje met tshirt 116  met rode chilipeper gaat voor je mee naar de forumdag!

Groet,

Esther

Terug
Bovenaan