Robijn op Forumdag uitdelen?

Hai Essie,
ik wil wel meedoen, en ben erbij de 24ste.
Als je nog een oranje shirt met kopje espresso in maatje 104 hebt gaat daar mijn voorkeur naar uit,
groetjes Annemarie

Leuk om mee te doen!!!
t-shirtjes maken me niks uit, alles is te groot en iedereen moet erin groeien!

Ik zie het wel op de 24e!

Groetjes Bertine

Jaaaaa, ik wil ook wel testen, maar ben alleen van het zomer 2006 forum. Laat maar even weten of dat ook kan. Enne ik ga voor de roze met mier in maat 116.

Groetjes Agnes
opvolletoeren@hotmail.com

heej,

Ik ben er ook bij op de forumdag, dus doe mij de oranje maar met kopje espresso maat 116.

Leuk, bewust iets vies maken en dan er zelf uit wassen ! Ben benieuwd!

Gr. Yvon

quote: lieszje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-02-2008 19:06:48'));

Wat een leuk idee!

Ik wil ook mee doen en ben erbij met de Forum dag..

Mijn voorkeur gaat uit naar het shirt met espressokopje en dan de grootste maat.. 128 was het geloof ik?!

xx Lies

Espressokopje is grootste maat 116. in 128 heb ik alleen roze met mier.

Dus Espresso?? Of toch liever 128 met mier?

Ik hoor t wel..

Esther

quote: ness reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-02-2008 22:09:29'));

Jaaaaa, ik wil ook wel testen, maar ben alleen van het zomer 2006 forum. Laat maar even weten of dat ook kan. Enne ik ga voor de roze met mier in maat 116.

Groetjes Agnes
opvolletoeren@hotmail.com

Hoi Agnes,

Leuk dat je mee wilt doen met de test...

De kits neem ik 24-2-2008 mee  naar de Forumdag van het JG  Najaar2007 Forum. Daar kun je de kit dan ophalen. De Forumdag  is door onszelf georganiseerd en vindt plaats 24 februari 12-15 uur.
We gaan dan gezellig een High Tea doen bij Het Oude Tolhuys in Utrecht, op eigen kosten.
De Forumdag is open voor iedereen. Als je ook High Tea wilt doen,  moet je jezelf aanmelden (vóór 13-2) op het topic dat verderop  op  het forum staat onder  "Aanmelden Forumdag".

Opsturen is helaas geen optie...

Ik hoor t wel.

Esther

Terug
Bovenaan