Rode bultjes op m'n borsten, herkent iemand dit?

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Ik stel maar gewoon de vraag, we zijn met vrouwen onder elkaar.
Ik heb 2 juli mijn eisprong gehad en moet dus de 16e ongesteld worden.
Mijn temperatuur is sinds mijn eisprong nog erg hoog geweest.
ook heb ik wat bloedverlies tussendoor gehad, al was het wel heel weinig!
Nu stond ik vanavond onder de douche en zag ik allemaal ronde bultjes op
mijn borsten. Een stuk of negen ofzo. Het lijken een soort puistjes, maar
dan klein en een beetje vurig rood!
Heel vreemd...ik begin nu wel heel zenuwachtig te worden, omdat ik dus ook
meerdere kwaaltjes heb...

Wie kan me helpen, wie herkent dit?
Alvast bedankt voor jullie reactie, want ik weet dat ik de zoveelste ben die
vraagt wat iets betekent, hihi!

Liefs Joepie!

quote: Joepie1982 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-07-2008 19:10:23'));

Hallo dames,

Ik stel maar gewoon de vraag, we zijn met vrouwen onder elkaar.
Ik heb 2 juli mijn eisprong gehad en moet dus de 16e ongesteld worden.
Mijn temperatuur is sinds mijn eisprong nog erg hoog geweest.
ook heb ik wat bloedverlies tussendoor gehad, al was het wel heel weinig!
Nu stond ik vanavond onder de douche en zag ik allemaal ronde bultjes op
mijn borsten. Een stuk of negen ofzo. Het lijken een soort puistjes, maar
dan klein en een beetje vurig rood!
Heel vreemd...ik begin nu wel heel zenuwachtig te worden, omdat ik dus ook
meerdere kwaaltjes heb...

Wie kan me helpen, wie herkent dit?
Alvast bedankt voor jullie reactie, want ik weet dat ik de zoveelste ben die
vraagt wat iets betekent, hihi!

Liefs Joepie!

hey joepie,
ik herken het wel,heb het zelf  ook wel eens gehad,weet alleen niet meer of ik toen ook indd zwanger ben geweest..
ik had wel halverwege mijn zwangerschap donkere tepels,het waren echt bruine plekken die er op zaten..
maar 16 juli?spannend hoor! ik duim voor je,wie weet is het indd een zw.kwaal
groetjes corina

heb je toevallig ook een blauwe ader op je borst?
dit hoef je niet perse te hebben hoor,ik weet alleen wel dat ik die toen had,leek net of mijn vriend mij een blauwe plek had geslagen,hahaha

Hey Corina,

Bedankt voor je reactie...tja...ik zag wel wat aders ja, maar ik weet niet of ik die altijd had of dat ik ze nu gewoon duidelijker wil zien...hihi!
Het leek een beetje op spataders, zo donker, maar wel een hele dunne streepjes...die donkere tepels heb ik niet, wel een paar donkere vlekjes erop!

Spannend he! Lief dat je zo mee leeft!

Liefs Joepie

Hey Corina,

Ja, dit is voor m'n eerste kindje...vandaar dat ik ook met zoveel vragen zit, want ik weet gewoon niet wat ik 'moet' voelen zeg maar...Ik heb de vorige ronde heel veel kwaaltjes gehad, misselijk, oprispingen, pijnlijke tepels, steken in m'n borsten en onderin mijn buik, vreemde smaak en geur enz enz...voelde me zo bedrogen toen ik gewoon ongesteld werd, ik dacht echt, wat moet ik dan in godsnaam voelen!? Dus ben deze ronde heel voorzichtig...maar heb woensdag dus m'n NOD en ik heb gisteravond getest, negatief, stond op de buitenkant van de verpakking 6 dagen voor ongesteldheidsdag en binnenin bij de gebruiksaanwijzing 4 dagen...dus het kan misschien nog, maar heb nie veel hoop meer...had vanmorgen bij het afvegen ook wat dikkere slijm, en meestal is dat een voorbode van m'n ongesteldheid! Dus weer een ronde verder, op naar ronde 6!

En jij, heb jij al een kindje, of meerdere en hoelang ben je al bezig? En wanneer is je NOD?? Spannend is het allemaal he? Het kan mij niet snel genoeg gaan!

Liefs Joepie

Hey Joepie,

Wat spannend a.s. woensdag al!!!!!!!

Wat betreft die rode "puistjes" ik heb die eigenlijk altijd al gehad. Dat zijn melkkliertjes (tenminste dat is mij altijd verteld).

Ik zag dat je in ronde 6 zit voor je eerste, wij zitten ook alweer in ronde 5 voor onze eerste. Ik heb de 23ste mijn nod. Heb mijn ei heel goed en duidelijk gevoeld, maar denk toch dat het weer niet raak is.

Wat betreft die negatieve test.....ik zou wachten met testen totdat je een week overtijd bent ofzo. Het is wel spannend allemaal, maar misschien maak je te weinig hcg aan.
Die bloeding tussendoor is wel spannend zeg....is misschien de innesteling geweest.
Ik hoop het voor je.

Dikke kus mama22

hey joepie,
het wordt voor mij mijn tweede kindje,heb al 1zoontje van net 1jaar..
verder verwacht ik mijn nod,ik denk rond 3augustus......
ik had namelijk altijd een vaste cyclus van 28dagen tot dat dat ongeveer twee maanden terug veranderde.,.toen was het in eens 25,ik snapte er niks van,maar heb wel vaker gehoord dat je cyclus in eens van uit het niets kan veranderen,dus we zien wel maar uitgaande van 28dagen dan verwacht ik op 3augustus mijn ongi.

en heb je vandaag al het gevoel gehad dat je het moest worden?of nog helemaal niks?

Terug
Bovenaan