Rode bultjes op m'n borsten, herkent iemand dit?

quote: Joepie1982 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-07-2008 10:08:57'));

Hey Corina,

Hier ben ik dan...zal even het stukje kopieren wat ik bij de kluskippies had gezet, want anders moet ik weer helemaal overnieuw beginnen!

Goedemorgen dames...

De spanning is weer voorbij...de test was negatief vanmorgen, m'n temp. was gedaald naar 36.5 en toen ik net naar de wc gingen, snapte ik waarom...de RD-tjes zijn weer gearriveerd!!!

Had de test enz. al tegen 4.00 gedaan...ik kon niet meer slapen en wilde ook niet dat als hij positief of negatief zou zijn, dat  vriendjelief dan direct weer weg moest...heb nog wel een paar traantjes gelaten...je wilt er niet vanuit gaan, maar je voelt je zooooo rot, ik ben nu bang dat ik dit elke ronde ga krijgen een paar dagen voor m'n NOD...wil best misselijk zijn, maar laat het dan ergens voor zijn en niet dat je niks slikt enz, en de hele dag op de bank ligt lamlendig te zijn, terwijl je toch gewoon ongesteld bent...

Maar goed, zondag zijn de rode duivels weer verdwenen en dan gaan we  lekker op vakantie zonder (en dan voel ik me ook vast beter) en we gaan lekker genieten...van de ene kant denk ik, ik laat dat temperaturen ook een maandje zitten, helemaal tijdens de vakantie en van de andere kant wil ik wel graag weten hoe m'n cyclus loopt, want ben nu precies op dag 28 ongesteld, dus 14 dagen na m'n eisprong...maar dan wil ik wel graag weten wanneer die is...hihi!

Lief dat je zo met me meeleefde....nu eerst op naar jouw NOD van 3 augustus en daarna komt die van mij weer, 12 augustus!

Fijne dag!

Liefs Joepie

hey joepie,shit hey echt balen had nog wel goede hoop,maar ik geloof er in hoor dat het goedkomt..
als 1982 jouw geboorte jaar is dan ben je net zo jong als ik,haha wat grappig..
maar dan zal ik jouw hier niet meer spreken dan zeker?
groetjes corina

Hey!

Ik ben inderdaad van 1982 ja! Grappig!
Ik wil wel weten hoe het verder met je gaat, maar dit topic is dan een beetje raar he??Je mag ook rustig meekletsen op kluskippies hoor! Als je je daar even voorstelt en je blijft een beetje meekletsen ben je daar van harte welkom!

En we hebben ook een eigen msn-site en als je al even meekletst op dit forum, dan kun je je daar ook voor aanmelden...we nemen niet iedereen aan, want sommige komen even kletsen, hun datum droppen op ons forum en komen vervolgens niet weer...en dat vinden we een beetje jammer hihi!

Als je al een ander topic hebt en je vindt het te druk, moet je het ook gewoon zeggen hoor!

Liefs Joepie

hey joepie,
het lijkt me leuk om met jullie mee te kletsen,misschien kom ik me vandaag nog even bij jullie voor stellen,heb het vandaag nogal druk namelijk..
maar dat van jullie msn site snap ik helemaal hoor dat jullie niet iedereen toelaten,maar als het gezellig is dan blijf ik natuurlijk gewoon met jullie mee kletsen.
ps;lief dat je me daar uitnodigt..
groetjes corina

Tuurlijk Corientje, iedereen is welkom, maar we vinden het altijd wel netjes als iemand binnenkomt en zich even voorstelt. Zoals ik al zei, sommige komen binnen, vertellen niks, alleen wanneer hun NOD is en komen verder niet meer kletsen...dat vinden we jammer...we zijn best een hecht groepje, maar nieuwe meiden die gewoon lekker blijven kletsen (en dat hoeft echt niet elke dag hoor) zijn altijd welkom...

MamaJM heeft een eigen pagina gemaakt waar wij prive met elkaar kunnen kletsen  en als je daar lid van wilt worden, moet je je bij haar aanmelden, even doorgeven onder welke nickname je bij dit forum bent en dan kan ze je toelaten...maar er is dus iemand die via via de buurvrouw van MamaJM kent en daardoor zijn er nog al vervelende dingen doorverteld enz...en de buurvrouw van MamaJM las altijd me op dit forum, dus zij wist al dat ze een miskraam had gehad en dat ze nu weer zwanger is enz. en als ze dat nou voor zichzelf hield, maar dat deed ze niet, ze briefde het gewoon al door, ook aan mensen die ze allebei kende...
Dus dat is wat vervelend, vandaar dat we die msn-site hebben...dan kan er niemand meelezen tenzij je lid bent!

Ik zie wel wanneer je tijd hebt op te kletsen op het kluskippiesforum!
Ik ga zelf zondag op vakantie (10 dagen Italie, garda aan het gardameer!!) dus dan weet je dat, als je me wat stiller vindt...hihi!

Liefs Joepie

hey joepie als ik je niet meer spreek ,,fijne vakantie alvast,maar dat zal wel lukken als je naar italie gaat,lekker joh,even nergens aan denken geen zorgen etc etc etc.
dat wil soms ook nog wel eens positief uitwerken wat betreft zwanger worden want op vakantie ben je toch effe meer ontspannen..

in iedergeval veel plezier.
groetjes corina

Terug
Bovenaan