rode duivels in aantocht?

A

Anoniem

Guest
O jeeeeee..... ben bang dat ze eraan komen! Had net tampontest gedaan en heel heel klein plekje licht, licht roze...???? Over een uur nog maar eens kijken. Kan wel janken!

Gr. Sam

Wat klote zeg! Je bent al gespannen over of het gaat lukken en dan je ongesteldheid erbij, bah! Maar je weet dat innestelingsbloed ook tot 10 dagen na de bevruchting plaats kan vinden en ook roze is?

Hou je ons op de hoogte?

Groetjes,
Marian

zal duimen dat de rode duivels niet komen. Wat een spanning is dat dan he.
Succes!

liefs Ilona

Hee Sam!
Hoe ist nu? Ik had vorige week maandag precies t zelfde....nod en t gevoel dat ze eraan kwamen, eerst een mini beetje roze, dus nog beetje hoop, maar later..ja daar waren ze.
(t was wel pas mijn eerste ongi na t stoppen vd pil en precies na 28 dagen, dus dat was weer t positieve eraan, maar had toch stiekum gehoopt!!)
Ik hoop dat t bij jou de innesteling is!!En duim voor je!
Welke ronde zijn jullie?
x ZuuS

ja maar ff afwachten nog. Tot nu toe verder nog niks. Mn vriend kwam net thuis en die baalde ook als een stekker. Maar ja ik zei ook: het is pas zeker als het knalrood is! haha.

We zitten in de 1e ronde maar ben vanaf jan gestopt met nuva-ring. Maar afgelopen maand pas echt aan het klussen geweest. Moeders was ernstig ziek en moesten eerst even afwachten of het erfelijk was (voordat ik zwanger wou worden). Maar dat is het gelukkig niet dus zijn we er vorige maand voor gegaan! Het zou ook te mooi zijn he, als het de 1e ronde meteen zou lukken.

Nou jullie allemaal veel suc6 en ik hou jullie op de hoogte!

Gr. Sam

Gelukkig dat t niet erfelijk is en hoop dat t wat beter met je mam gaat!?
En t zou inderdaad GEWELDIG zijn dat t ronde 1 raak is!

nou succes en we lezen t wel weer!!
xx ZuuS

Ja hoor gaat al een stuk beter. Ze zit nu op 3e operatie te wachten maar tot nu toe is alles goed gegaan gelukkig. Nou ik ga nu ff proberen mn aandacht eraf te zetten (voor zover dat lukt) en wens iedereen nog een fijne avond!

Ik hou jullie op de hoogte en iedereen die het nodig heeft een dikke knuffel!!

Sam

He sam,

Bij mij precies hetzelfde, ik heb sinds een uur ontzettende krampen. Nog niks te zien, maar zo te voelen duurt het niet lang meer. Klote he....
Succes

sasja

Terug
Bovenaan