rode duivels in aantocht?

Hey kapster,

Geweldig nieuws joh!!! Gefeliciteerd! Helaas mag ik naar ronde 2. Ik heb de ***duivels vanacht niet weg kunnen houden. Ach hebben we over 2 weken iets te doen als we op vakantie gaan! hahaha. Maar geniet ervan hoor! Misschien hebben wij in ronde 2 meer geluk!?

Sasja, hoe is het met jou? Heb je ze buiten kunnen houden?

Liefs sam

Sam,

Balen dat de duivels toch zijn gekomen. Ik wens je veel succes in de volgende ronde hopelijk zal het dan wel raak zijn. In ieder geval gunstig dat je vakantie hebt das een goeie periode waarin men moet klussen.

gr Ilona

quote: sam1982 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-08-2006 18:06:55'));

Hey kapster,

Geweldig nieuws joh!!! Gefeliciteerd! Helaas mag ik naar ronde 2. Ik heb de ***duivels vanacht niet weg kunnen houden. Ach hebben we over 2 weken iets te doen als we op vakantie gaan! hahaha. Maar geniet ervan hoor! Misschien hebben wij in ronde 2 meer geluk!?

Sasja, hoe is het met jou? Heb je ze buiten kunnen houden?

Liefs sam

Hoi sam,

Nee helaas, ik zit in het zelfde schuitje als jij!!!
En wij gaan volgende week op vakantie, dus kunnen we inderdaad aan de slag...
Succes in de volgende ronde!!!

sasja

quote: kapster23 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-08-2006 18:01:45'));

hoi sam,

Hoe is het bij jou met de  ... duivels?????? Ik jou meedelen als het goed gaat dat ik ze niet meer krijg! Heb vanmiddag getest en was positief.
Laat je even weten hoe het bij is afgelopen??

Hoi kapster23,

Wat goed zeg, GEFELICITEERD!!!! Ik dacht even dat het bij mij ook raak was, maar helaas, op naar ronde 3!
Maar geniet van je zwangerschap!!!!
sasja

hoi sasje en sam,,,

jammer dat het niet gelukt is ik duime hard vor jullie alle 2 heel gard dat de volgende ronde het lukt

xxx

Terug
Bovenaan