Hoi,
Persoonlijk vind ik roken gewoon heel smerig.
Ik werk in de kinderopvang, en er komen vaak genoeg kindjes bij ons, die naar rook ruiken, of zelfs de schone reserve kleertjes ruiken al naar rook.Als je zelf rookt ruik je dat ws niet eens!
Dat vind ik zelf heel vies.
Ik heb nooit gerookt, en mijn vriend ook niet.
Op verjaardagen word er ook niet gerookt.
Kennen weinig mensen die roken.
Zowiezo word er in ons huis niet gerookt, ook niet door anderen.
Ik vind mn de geur echt vies.
Wat andere gassen etc aan gaat, daar kun je als ouder nu eenmaal weinig aan doen..binnen houden lijkt me geen optie.
En als je zelf geen auto rijd oid, dan zijn er nog miljoenen die het wel doen, dus dat zal niet helpen.
Ik denk dat je kindje op zoveel gebieden nog in aanraking komt met mensen en dingen die je liever niet zou willen, maar waar je nu eenmaal weinig in te zeggen hebt.
Roken is iets waar ik nu nog wel om heen kan!
Als er mensen zijn die wel roken, of vinden dat er bij hun kindje gerookt mag worden..ook goed toch?
Ik heb er zo mijn mening over.
Groetjes R
Persoonlijk vind ik roken gewoon heel smerig.
Ik werk in de kinderopvang, en er komen vaak genoeg kindjes bij ons, die naar rook ruiken, of zelfs de schone reserve kleertjes ruiken al naar rook.Als je zelf rookt ruik je dat ws niet eens!
Dat vind ik zelf heel vies.
Ik heb nooit gerookt, en mijn vriend ook niet.
Op verjaardagen word er ook niet gerookt.
Kennen weinig mensen die roken.
Zowiezo word er in ons huis niet gerookt, ook niet door anderen.
Ik vind mn de geur echt vies.
Wat andere gassen etc aan gaat, daar kun je als ouder nu eenmaal weinig aan doen..binnen houden lijkt me geen optie.
En als je zelf geen auto rijd oid, dan zijn er nog miljoenen die het wel doen, dus dat zal niet helpen.
Ik denk dat je kindje op zoveel gebieden nog in aanraking komt met mensen en dingen die je liever niet zou willen, maar waar je nu eenmaal weinig in te zeggen hebt.
Roken is iets waar ik nu nog wel om heen kan!
Als er mensen zijn die wel roken, of vinden dat er bij hun kindje gerookt mag worden..ook goed toch?
Ik heb er zo mijn mening over.
Groetjes R