roken

Nou, dan hier ook maar een berichtje speciaal voor Bambi: Ik heb in voorgaande reacties ook al gezegd dat iedereen zijn of haar mening over iets mag hebben. Maar iemand gelijk veroordelen gaat er bij mij niet in. En dat iemand een leescursus nodig heeft, vind ik eerlijk gezegd, nergens op slaan. En das mijn mening
En Bloem was in Natasja dr vorige berichtje ook al niet zo aardig tegen haar. Zoek het anders ff ff op. Vandaar ook mijn felle reactie op haar.
Ik vind dat iedereen het voor zichzelf moet weten of ze wel of niet rookt, en discussieren moet kunnen, toch?? Maar niet op zo'n manier.

Groetjes Debby.

Dames, dames,

Sinds ik op dit forum meedoe (nu bijna 8 maanden), is dit al minimaal de 3e keer dat er een discussie is over roken in de zwangerschap, en het komt iedere keer op hetzelfde neer. Het zal wel door de hormonen komen, maar het wordt steeds feller en vriendelijk voor elkaar zijn we al helemaal niet meer.

Lees s.v.p. het topic van de redactie hierover: roken en drinken in de zwangerschap is slecht! Elkaar steunen om te stoppen lijkt me heel goed, maar de hele discussie of het nu wel of niet  slecht voor je kindje  is, lijkt me al zeker 15 jaar (als het niet al veel langer is) achterhaald en het lijkt me ook volstrekt overbodig om deze iedere paar maanden op dit forum te herhalen met iedere keer dezelfde argumenten.

Ik hoop dan  alleen dat niemand zich door de reaktie van hopvrouw laat beïnvloeden om te denken dat het onzin is dat roken in de zwangerschap geen kwaad kan, want dat is volstrekt onwaar, en zoals ze zelf al aangeeft heeft ze waarschijnlijk gewoon veel geluk gehad.

Ik hoop dat we dit forum kunnen gebruiken waar het voor bedoeld is: elkaar steunen, elkaar helpen, vragen van anderen beantwoorden en niet elkaar aanvallen.

Iedereen sterkte en succes met de zwangerschap en ik hoop op vele mooie en gezonde kindjes.

Anna (38w3d zwanger)

O ja, om trouwens nog even op de vraag te reageren. Ik ben een niet-roker (heb ook nooit gerookt) en het kindje in mijn buik is erg druk en bewegelijk.

Terug
Bovenaan