Rokende moeders/oma's achter de kinderwagen

Hallo daar!

Zoals het onderwerp al zegt:

Wat vinden jullie van rokende moeders/oma's achter de kinderwagen?

Ik zie het echt onzettend vaak, kinderwagen duwen, peuk in hun mond  (en nog proberen te praten)
Rook zelf ook, maar nooit achter de kinderwagen, als ik buiten rook, loopt mijn vriend achter de kinderwagen en ik daar weer achter. En andersom ook.

Krijg altijd een beetje last van plaatsvervangende schaamte als ik vrouwen rokend achter de wagen zie lopen en vind het best aso staan.

Ook valt het me op, dat leeftijd helemaal niks uitmaakt, jonge vrouwen van 20/30, maar dus ook oma's van achter in de 50/60.

Dus vertel, wat vinden jullie dames hiervan!

Leontine
mama van Dayden Joshua 21 maanden
 
Ik rook zelf niet, wel altijd gedaan tot de zs van mijn eerste.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het bijna tot nooit zie, rokende oma's achter de kinderwagen.
En ach, ik kan me daar ook niet al te druk om maken, zolang ze maar niet achter mijn kinderwagen lopen.
Sil
 
hoi,

ik ben zelf ook een rokende moeder, en ook idd achter de kinderwagen, ik moet ook zeggen dat ik daarbuiten erg weinig tijd kan vinden om te roeken, want binnen roken doe ik niet, en om nou de kleine alleen binnen te laten vind ik niet de ideale situatie, dat vind ik veels te gevaarlijk, dus ja, dan moet je toch wat he, en ik heb helaas niet de luxe dat mijn vriend meegaat met boodschapjes doen etc. dus ik zal hem toch zelf moeten duwen.
ik moet wel eerlijk zeggen dat ik ook altijd zei dat als ik moeders achter de kinderwagen zag roken dat ik dat aso vond maar goed nu doe ik het dus zelf ook! mss aso, maar als dat haast het enige moment is dat je kunt roken, waarom niet?


groetjes susanne
 
Hallo,

Goh wat ben ik blij dat ik niet de enige ben die er zo over denkt, ik vind het ook echt een vreselijk gezicht.

Ik rook zelf ook (helaas weer begonnen), maar niet waar de kinderen bij zijn (we roken altijd buiten en dan kan ik de kinderen goed in de gaten houden via het raam)  en mijn man  mag van mij ook niet achter de wagen lopen als hij een sigaret opsteekt.
 
Hoi,

ik vind het dus ook echt geen gezicht. Net pa en ma Flodder. Nu ben ik misschien niet helemaal objectief omdat ik een felle anti-roker ben. Net als zwangere vrouwen die roken, daar krijg ik ook een raar gevoel van in mijn buik.

Groetjes van marloes
 
Ik vind het ook een vervelend gezicht. Maar dat vind ik net zo goed als iemand die in de auto rookt, of gewoon zijn peuk permanent in z'n mond houdt.

Groetjes, Marisa
 
Hoi,

ik ben ook een rokende moeder, en ook af en toe achter de kinderwagen.
Of mijn vriend moet meegaan, dan doen we het wel om en om.
We roken  speciaal buiten, en als je dan gaat wandelen met de kleine, zou je niet eens een sigaretje op mogen steken??
Kom op dames!!
Als ik eerlijk moet zijn, interesseerd het me helemaal nix wat anderen van mij denken.
Daar heb ik me al lang genoeg over druk gemaakt.
Ik doe waar ik me eigen goed bij voel, en als mensen het niet willen zien, dan kijken ze toch niet??
Dan zijn we allemaal happy

Groetjes Debby.
 
Terug
Bovenaan