Ronde 15!!

Idd erg balen meid maar nu weet je in elk geval waar je aan toe bent! heel veel succes donderdag bij HA en hou je in de gaten meid...hopelijk levert het wat op idd.
liefs xx

Ohw balen zeg! Nou ik ben heeeeel benieuwd wat je donderdag allemaal te horen gaat krijgen.
Moets van t weekend wel steeds ff aan je denken Lynn. Jammer dat je ook nog steeds ziek bent, hopelijk knap je in de loop van de week op! Groetjes ;-)

Heey Lynn

Wat balen! Heel veel succes bij de HA en hopelijk heeft iedereen een gulle Sint!!

Good luck!

Liefs

Hallo lieve meiden,

Bedankt voor alle lieve en fijne reacties! Het komt echt wel goed hoor.....Nu gewoon vol goede moed verder gaan en proberen positief te blijven....Dat werkt wel het beste!! (Alweer zo'n goed tip, hahaha!)

@Tamamaatje: Hoe is het bij jou? Worden je testen steeds positiever?

Ik laat jullie uiteraard weten hoe het donderdag zal gaan of is gegaan.... I'm here all week! Hahaha!!

Gelukkig weet je war je aan toe bent...maar echt balen hoor...
Wens je succes donderdag bij de ha...

liefs

Zo jammer! Ik had toch hoop gehouden voor je. Klote! Maar nu hopen op een mooie sinterklaas cadeau! Succes bij de dokter!

Fijn dat je nu duidelijkheid hebt! Jammer dat het op deze manie moet komen, maar goed...

Op naar ronde 15 en een super sintcadeau!!!!

Lief daisy

Hoi Lynn!

Nee geen rode duivels..... Gaver! Heb nog zo voor jullie geduimd!!!!

Sterkte donderdag bij de ha hopelijk geeft dat meer duidelijkheid.

Groetjes

Terug
Bovenaan