Ronde 15!!

Ha Lynn

Geen test meer gedaan, ik heb verder geen menstruatie meer gehad ofzo, ben steeds misselijk dus t zal wel goed zitten vermoed ik.
Ik heb alleen nog die van clearblue liggen die zeggen alleen maar zwanger, dus ik denk dat ik morgen eentje met gewoon streepjes ga halen om te kijken hoe donker ze kleuren. Verder is het toch gewoon afwachten totdat ze iets kunnen zien op de echo...

Nou nogmaals beterschap hoor! Xx

heh bah wat jammer nou. Ik had het je zo gegund!! Hopelijk kan de huisarts je snel verder helpen en eventueel doorsturen naar de Gyn.

Balen Lynn, had mooi geweest voordat je de medische molen in ging. Maar: straks gaat er wel gestart worden met onderzoeken, tenminste weer een stapje vooruit toch? ik had iig. het idee dat er eindelijk eens wat ging gebeuren toen.

Sterkte meis.
Wenser

balen dat je naar de volgende ronde gaat!
hopelijk krijg je meer duidelijkheid bij de huisarts!

Hey Lynn,

das zeker kl*te!
Hoop voor je dat 4 dec een prachtige dag mag worden!
Ben trouwens benieuwd wat de ha er van vind...

Liefs Elke

hey meid wat balen zeg weer:-(
Ik heb (ookal ken ik je niet hahahaha) wel aan je gedacht van ooohhh zal het dan nu eindelijk? had het jullie zo gegund.
hopenlijk krijg je de 10e meer te weten over hoe en wat.
sterkte!!

liefs!!!

Ach jeetje Lynn wat jammer zeg! Ik hoopte zo dat je niet ongesteld zou worden, maar idd beter nu dan vandeweek een keer.. Hoe gaat het nu met je? Heb veel aan je gedacht het weekend..

Ben benieuwd wat de ha zegt vandeweek, hopenlijk idd een mooi sint cadeau!

Liefs Wendy

Hai meid,

Hoe is het met jou? Al positief getest? Met mij gaat het eigenlijk helemaal niet goed.... Antibiotica slaat niet aan en heb afgelopen nacht echt: the night from hell gehad! Zwaar in paniek maar goed....het zal toch wel eens over gaan??

Lief van je! Knuffel Lynn.

@alle meiden: Bedankt voor alle lieve woorden! Jk vind jullie kanjers, allemaal! Ik hou jullie op de hoogte w.b.t donderdag!

Fijne avond! Xx

Terug
Bovenaan