Ronde 18, als het maar niet wil lukken..

Hi lovebird, 
Jaa dat is wel heel herkenbaar. Dat heb ik ook vaak gedacht.. over twee maandjes mag ik met IUI behandelingen starten. Hopelijk nog binnen die tijd zwanger en anders hopelijk met IUI meer geluk..
Wel knap dat je al zoveel geduld hebt opgebracht om tot 1,5 jaar te wachten voor dat je naar de huisarts bent gegaan. 
Succes met wachten aankomende 2 weekjes! Laat je de uitslagen nog even weten? :)
?

Wat zou het fijn zijn als je voor die tijd zwanger bent Katiee! ? Nu is het voor jullie gewoon maar door met proberen?
Ja, we waren al bij haast een jaar naar de huisarts gegaan en die zei probeer nog maar even. Als het over 3 maanden nog niet raak is, kom dan maar terug. Dus dat braaf gedaan.. en toen toch doorverwezen. 
Ja doe ik zeker!
Pfff en om ons heen alleen maar aankondigingen van zwangerschappen of baby’s die geboren worden..

?

Jaa aankomende twee maandjes proberen en als het niet raak is dan gaan we beginnen met IUI dus best wel spannend!
Sinds vandaag zijn we met een paar meiden die ook allemaal al een tijdje bezig zijn een geheime Facebookpagina begonnen waar we lekker van ons af kunnen schrijven en met elkaar kunnen kletsen. Vind je het anders ook leuk om mee te schrijven? ?

He Katie,
Volgens mij heb ik je naam vaker voorbij zien komen. Mijn man en ik zijn ondertussen 2 jaar bezig en ik herken je gevoel. Mensen geven goedbedoelde tips maar deze zijn vervelend. Ze snappen niet wat het emotioneel met je doet als je grote wens niet in vervulling gaat. Ik merk dat ik ook moeite heb met mensen die na 3 maanden al zeggen "oh het duurt zo lang". Ik weet dat het ook voor deze mensen lang voelt maar kan op dit moment gewoon weinig begrip opbrengen.
Ik heb een hsg gehad en start vanaf aankomende cyclus met hormonen spuiten. Hopelijk mag jij ook snel het traject in en duurt het niet lang voordat je een kindje mag dragen. Fijn om een verhaal te lezen van iemand die ook langer bezig is... soms kan het heel eenzaam voelen.
Groetjes,
Denise

Hi Denise, volgens mij heb ik je inderdaad al wel eens eerder gesproken hier op het forum. :) Wat balen zeg dat het bij jullie ook nog niet wil lukken.. Ik ben helaas ook weer ongesteld geworden. Ik heb vanmorgen contact gehad met het ziekenhuis en start deze ronde al met IUI. Ik ga vanmiddag in het ziekenhuis de medicatie ophalen ze wist nog niet zeker of dit Clomid of Gonal F wordt maar dit zie ik met ophalen wel. Ben heel benieuwd of dit meer succes heeft en wat al die hormonen voor bijwerkingen hebben bij mij. Het voelt wel echt als een opluchting dat er nu wat gedaan wordt.
Wij hebben op facebook sinds deze week een klein clubje met meiden welke allemaal lang bezig zijn. Het voelde voor mij ook fijn om te zien dat er ook meer meiden zijn zoals jij en ik die het zelfde doormaken.
Mocht je mee willen schrijven dan kun je een mailtje sturen naar juztmy@hotmail.com met je naam dan voegt de beheerder van de groep je toe. Misschien tot daar Lovebird en Denise. En anders spreek ik jullie vast nog wel hier. :) 

Hi Denise, volgens mij heb ik je inderdaad al wel eens eerder gesproken hier op het forum. :) Wat balen zeg dat het bij jullie ook nog niet wil lukken.. Ik ben helaas ook weer ongesteld geworden. Ik heb vanmorgen contact gehad met het ziekenhuis en start deze ronde al met IUI. Ik ga vanmiddag in het ziekenhuis de medicatie ophalen ze wist nog niet zeker of dit Clomid of Gonal F wordt maar dit zie ik met ophalen wel. Ben heel benieuwd of dit meer succes heeft en wat al die hormonen voor bijwerkingen hebben bij mij. Het voelt wel echt als een opluchting dat er nu wat gedaan wordt. Wij hebben op facebook sinds deze week een klein clubje met meiden welke allemaal lang bezig zijn. Het voelde voor mij ook fijn om te zien dat er ook meer meiden zijn zoals jij en ik die het zelfde doormaken. Mocht je mee willen schrijven dan kun je een mailtje sturen naar juztmy@hotmail.com met je naam dan voegt de beheerder van de groep je toe. Misschien tot daar Lovebird en Denise. En anders spreek ik jullie vast nog wel hier. :) 

Katie,
Ik snap heel goed wat jij meemaakt. Zelf zijn wij al 14 maanden bezig zonder resultaat. Mijn cyclus varieert van 24 tot 36 dagen. Volgens de gynaecoloog is dat regelmatig, daar heb ik zelf me twijfels over. Als alles zo goed is zoals zij beweert dan waren we allang zwanger. Ik hoop voor ons en alle andere dat het voorspoedig zal gebeuren.

Terug
Bovenaan