Ronde 18, als het maar niet wil lukken..

Hoi allemaal, ook wij zijn al bijna anderhalf jaar bezig. Alle onderzoeken waren goed en begin straks aan de 4e ronde clomid. Ik moet zeggen dat ik het zwaarste van alles de goedbedoelde opmerkingen vindt.  De vervelendste vind ik je moet het gewoon loslaten. Alsof je vanaf het begin er sl obsessief mee bezig bent?? Ik probeer wel zo gezond mogelijk te leven, ik drink geen koffie of dranken met cafeïne. Daarbij slik ik ook supplementen. Ik heb wat tips uit het boek innesteling gehaald van rica lukac en van de website samen natuurlijk zwanger worden. 

Ik herken je verhaal echt heel erg. Wij zitten in ronde 20 en bij ons zijn ook alle onderzoeken goed, wat het ook weer frustrerend maakt. Want waarom lukt het dan niet?
Wij zijn deze maand begonnen met IUI. Maar ik merk dat ik er sinds deze maand ook écht wat meer doorheen zit. Misschien door de hormonen, maar er zijn ook ineens 3 mensen heel dichtbij me tegelijkertijd zwanger. Ik gun het iedereen van harte, maar ondertussen gun ik het mezelf nu toch ook.. :(
Bij ons weet de omgeving het (nog) niet, op mijn leidinggevende en een zwangere vriendin na. Maar dat zijn nou ook niet echt de mensen waar je even lekker kan 'klagen' ;-) 
We denken er wel aan om het te gaan vertellen tegen ouders, als deze 1e ronde IUI niet geslaagd is. Maar dat vind ik echt heel spannend.

Terug
Bovenaan