Ronde 50 IUI nummertje 5

O wauw Annemarie, wat een fantastisch nieuws. Ik ben hier al zeker een half jaar niet geweest en dacht laat ik eens spieken of hier nog eens iemand geluk heeft. Super spannend de 29e. Zal dan ook even spieken of alles goed gaat.

@ Wenser en Bosbesje, ik lees nu dat het bij jullie ook eindelijk raak is. Supergaaf! Echt ontzettend gefeliciteerd! Ik hoop dat alles goed mag blijven gaan, echt top dit.

Heey mamacet!
Dan je wel
:-D
Hoe gaat het met jou!?
Hier alles goed lekker op de camping aan het genieten (het slapen is wat minder s nachts haha)
29 juli mag ik de kleine aanschouwen dus ik kijk er naar uit!

Liefs

Heey mamacet!
Dan je wel
:-D
Hoe gaat het met jou!?
Hier alles goed lekker op de camping aan het genieten (het slapen is wat minder s nachts haha)
29 juli mag ik de kleine aanschouwen dus ik kijk er naar uit!

Liefs

Nou Annemarie, je hebt in ieder geval superweer voor kamperen!@Mamacet, dank je, ik ben inmiddels 18 weken en heb vandaag de kleine weer even mogen bewonderen. Fijn! Ik voel m nu ook, dus dat is ook een geruststellend gevoel.

@wenser
Jaaaa gelukkig wel :-D
Word alleen verkouden nu beetje jammer haha

@esthertweeling
Dank je wel :-D
Goed bezig hè hihi! Nog twee weken dan de echo :)

Xxxx

@wenser ik voel me echt goed! Begin wat meer energie te krijgen en het overgeven wordt ook al minder. Ben nu 13+2, en jij? Gister al flink geshopt, heerlijk! 12 augustus weten we wat het wordt.
Hoe is het verder met jou?

@mamacet dank je wel!!

@supertje mijn duimen draaien nog steeds helemaal blauw voor je!!! Duim duim duim. Zet m op meid!

Terug
Bovenaan