Ronde 50 IUI nummertje 5

Ja ik vind het forum niks zo.. met elke keer die errors..

Jaaaa ik ben echt zooo blij voor je :D soms zou je willen dat je de tijd vooruit kon spoelen hè...
jup, ik ben vandaag 12+1 :D ongelooflijk dat ik dit mag meemaken

Annemarie: ik had op jou al gereageerd, maar ook hier: super fijn meid! Yessss.En Bosbesje: goed om te lezen dat jij ook die killing 12 wk voorbij bent. Hoe voel je je?
Wat fijn dat wij alle drie na ongeveer 3 jaar zwanger zijn. Moet ook hoop geven voor de dames die al langer wachten. Nu jij nog supertje. Uiteraard ga ik nu volledig voor jou duimen!!!

Ik ben zelfs al 4,5 jaar bezig geweest maar het was het wel waard op zich... Ik zat nu pas 2,5 jaar in de mmm dus relatief ook nog netjes gedaan hihi

Bedank lieve wenser ik voel me ook echt goed zeker als ik gewoon heel de dag mag slapen hahahah

@supertje
Toch mag het nu wel eens voor jou vind ik en ik zit nu vol met liefde naar andere toe om te kotsen gewoon lang leve hormonen Hahaha

Liefsss
Annemarie

Twee jaar is niet 'pas' hoor supertje. Dat voelt ook als een eeuwigheid. en Annemarie: ik was even in de war met de tijd dat je in de MM zat inderdaad. Die was ongeveer gelijk aan mij, ik zat ook ongeveer 2,5 jaar in de MM. Ik was al gauw teruggegaan, omdat het bij mijn eerste ook zolang duurde, kreeg ik gelijk onderzoeken.

Nou had hier van de week mensen en 5 jaar en 7 jaar moeten wachten voordat ze pappa werden. Geweldig overigens dat mannen er dus ook over kunnen praten. Die van mij pot thuis het meeste op. Maar kwam er ook achter via een klant van hem, dat hij dat dus ergens "vreemd" wel doet.

Ja die zijn er ook idd... Overigens hèb ik bij Jill ook vijf jaar mogen wachten daarom was ik nu ook best bang... Gelukkig koester ik nu deze frummel die zich niet helemaal vijf jaar op zich heeft laten wachten :)

Liefs

Terug
Bovenaan